فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, April 12, 2003
احتیاج زن به مرد , آری یا خیر :

در دو شب گذشته مطالبم رو در حالت خلسه نوشتم و نمیدونستم چیا تراوشیده بود و الان که کامنت ها رو چک میکردم و رفتم مطالبم رو خوندم شاخ در آوردم از نوشته هام ! از زور خستگی و خواب آلودگی چرت و پرت بود همش و پر از غلط املایی اما حالا جبران مافات ..
دیروز مطلبی که نوشتم بر گرفته بود از نوشته های دوستی که در این باره مطالبی نوشته بودن , اما با هم در قسمت آخر اختلاف داشتیم اون میگه زن ها هیچ احتیاجی به مردها ندارند : خدا بگم چیکارت کنه در به در ! باز منه پیر پاتالو صد تا پله بکشون بالای منبر :
با درود بر دشمنان اسلام و سلام و صلوات بر شیطان .. اسلام علیک من الشیطان رجیم :

احتیاج زن به مرد و یا احتیاج مرد به زن مگه فقط باید از روی نیاز مادی و هوس باشه ؟ چرا همه فکر میکنند که مرد تنها نون بیار خانواده هست و اگر مردی نباشه زن میت میشه و یا آواره ؟ منظور من از نوشته هام اصلا این نبود ! همونطور که همه میدونن هر زنی مثل یک مرد میتونه گلیم خودش رو از آب بیرون بکشه حالا هر کسی بسته به توانش یکی بیشتر یکی کمتر ! اما زن برای رسیدن به تکامل احتیاج به دوست داشته شدن و پذیرفته شدن از سوی جنس مخالف داره ! کسانی که این نظرات رو دادن یا ازدواج نکردن و یا آگاهی کاملی از این روابط ندارن ! شاید هم ازدواج کرده باشن و ناموفق بوده ! این دلیل نمیشه همه رو به یک چوب زد . این قانون طبیعته که زن و مرد نسبت به هم نیاز عاطفی و روحی دارند ! اگر هر کسی منکر این ها بشه مطمئنا با خودش درگیره !
همه ما میدونیم توی عشق , خیانت هست دورویی هست کثافت کاری نامردی هست بین روابط زن و شوهرها باز هم این روابط هست بین دوستان باز هم همینطور , اما همه اینها بستگی به تجربه و نحوه برخورد با مشکلات داره . به قدرت کنترل دیگران و نحوه برخورد با مسائل بستگی داره ! همه میدونیم از منزل که پا بیرون میگذاریم احتمال اینکه تصادف کنیم هست ! احتمال اینکه سقف خونه ای رو سرمون خراب بشه هست و ..... اما با این همه هر روز میریم سر کار! اینطور نباید باشه که چون تو زندگی والدینمون شاهد شکست عاطقی اونها بودیم دلسرد بشیم ! چون شاهد شکست دوستان بودیم دلسرد بشیم و بعد از دیدن موردهای زیاد و مشابهی به این نتیجه برسیم که زن اگر به مرد محتاج باشه در آخر جز پشیمونی چیزی عایدش نمیشه !
اگه کمی دقت کنیم به رفتار اطرافیان میتونیم متوجه بشیم که شاید اون افرادی که شکست خوردن درک درستی از مسائل پیش اومده نداشتند ! آدمهای ضعیفی بودند و یا قدرت مقابله و حل مشکلات رو نداشتند ! هر آدمی ظرفیتی داره و هیچ دو انسانی با هم برابر نیستند حتی دوقلو ها ! یک زن نیاز داره از طرف دیگری خصوصا یک مرد دوست داشته بشه و بهش محبت بشه . مرد هم همینطور ! مرد هم دوست داره همونطور که کسی رو دوست داره دیگری هم بهش عشق بورزه و دوستش داشته باشه ! وقتی این روابط برابر و دو طرفه باشه هر دو طرف لذت میبرن اما اگر در این بین یکی از طرفین تعادل رو بهم بزنه , زندگی سیر نزولی پیدا میکنه !
زن و مرد برای تکامل لازم نیست حتما ازدواج کنند ! روابط دوستانه خود میتونه بهترین دلیل باشه برای ارضای نیازهای عاطفی ! اما ما تو ایران حتی همین رابطه پیش و پا افتاده رو هم نداریم و اگر هم داریم با ترس و لرز و مخفیانه هستند ! روابط بین پسر و دختر در درجه اول برای ارضای حس کنجکاوی جنسی آغاز میشه و بعد هم روابط ناشیانه جنسی و بعد هم بعلت فرهنگ و سنتهای احمقانه ایران نظیر بکارت و آفتاب مهتاب ندیده بودن و چشم و گوش بسته بودن دختر , همیشه این دختر هست که ضرر میبینه نه پسر و برای همین حمله ها همه متوجه پسرهاست ! اما در غرب از دوران کودکی روابط بین دختر و پسر شکل میگیره و با آگاهی هایی که از جانب مدارس و اولیا و محیط داده میشه نیاز جنسی در درجه دوم اهمیت قرار میگیره و اگر هم این رابطه ایجاد بشه نه دختر ضرر دیده نه پسر چون فرهنگ اون جوامع اینطور هست که باکره بودن یا نبودن اصلا ملاک انسان خوب یا بد یا خراب و فاسد بودن نیست . اما برعکس در ایران پسر و دختر برای حتی شروع آشنایی با هم باید راه ازدواج رو در پیش بگیرند اون هم بدون شناخت فردی ! منظور از شناخت اینه که پسر حتی از روحیات یک دختر آگاهی نداره حتی از آناتومی و لذتها و تفریحات و سلایق دختر و .... ! خنده دار بنظر میرسه اما همین حالا بین همین شما خوانندگان هستند پسرها و مردهایی که خبر از خیلی از ظرایف و نکات زنانه ندارند ! باور نمیکنین حاضرم رفراندم بگذارم هاهاهاها ... خیلی ها عقیده دارند که آشنا شدن مردان با مسائل زنانه باعث میشه که خاله زنک بار بیان ! اما از این غافل هستند که اگر مرد از روحیات و خواسته های همسرش اطلاع نداشته باشه پس چطور میتونه باهاش به تفاهم برسه و زندگی خوش و دوستانه ای رو برقرار کنند و یا حتی دوست پسر و دختر اگر ندونن از جون هم چی میخوان و همدیگه رو درک نکنن در نهایت سر خوردگی براشون میمونه !
و همینطور دخترهایی که اصلا شناختی از روحیات و اخلاق و خلق و خوی مردها ندارند و ملاک شناختشون شیطنت های برادرهاشونه و در مقابل با اون پیش زمینه , در مقابل پسرها و در آینده همسرانشون جبهه میگیرن . خیلی از دخترها از مسائل پشت پرده مردان بی اطلاع هستند ! من با پسرخالم خیلی جورم و توی مسائل سکسولوژی با هم بده بستون شدیدی داریم ! یکبار به من میگفت : تا حالا هر چی دوست دختر گرفتم یا با دخترهایی که سکس داشتم یک کدومشون مثل آدم بلد نبود منو ارضا کنه ! یا ندید بدید بود یا خنگ بود و میترسید ! در صورتیکه همه فکر میکنن این مرد هست که باید آغاز کننده رابطه جنسی باشه در صورتیکه می بینیم که مردها دوست ندارن تنها بطور یکطرفه این نقش احمقانه رو بازی کنند!
میشه دوست بود میشه عاشق شد میشه دوست داشت و محبت کرد و در مقابل هم همین رفتار رو دریافت کرد و پذیرا شد . خودم اگر روزی به این طرز فکر برسم که نیازم به جنس مخالف بیمعنا شده باید احساس خطر کنم و برم دنبال علتها و درمان ! در این موارد مطالب زیادی نوشتم و حتی از دوستی هم نام برده بودم که مدت زیادی باهاش دوست بودم و بعدها اعتراف کرد که هدفش از دوستی با من به بازی گرفت احساسات من بوده درست همون طور که دیگری با احساس اون بازی کرده بود اما در نهایت رفتار من باعث شده بود که اون پرده تاریک درونش رو کنار بزنه و اعتمادش دوباره جلب بشه و بفهمه که همه رو نباید با هم مقایسه کرد . امیدوارم در روابطمون با جنس مخالف در درجه اول به خصوصیات اناسنی طرف نگاه کنیم و بعد به جسم و جیبش !

این روزا که شهر عشق خالی ترین شهر خداست
خنجر نامردمی حتی تو دست سایه هاست
وقتی که عاطفه رو میشه به آسونی خرید
معنی کلام عشق خالی تر از باد هواست
خسته و زخمیه دست آدمکهای بدم
پشت پا به رسم بی بنیاد این دنیا زدم
من برای گم شدن , از خدا غرق تو شدم
راه دوره عشقمو پیمودم اینجا اومدم
بی نیازی به تن قلندرم تنها لباسه
اما دستام به زریح تو دخیل التماسه ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001