فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, April 24, 2003
چُسناله " شب چُس " بر وزن شب شعر :

- اول از همه این جانور زُلف علی کچل اوا خواهر , یعنی ملا حسین درخشان رو باید حالشو بگیرم که دیشب آدرنالین خونش رفته بود بالا و خوشمزه شده بود و 540 تا پیغام تو کامنت من گذاشته بود و به کوری چشمش همه رو پاک کردم و براش 2000 تا ای میل فرستادم به میل باکسش که تا صبح میل پاک بکنه . مثل جریمه این بچه های دبستانی که باید غلط دیکته هاشونو چند بار بنویسن این کچل خان هم باید اونقدر میل پاک کنه تا یاد بگیره بره حرصش رو سر عورتین زنش در بیاره نه سر وبلاگ من ! امیدوارم ریش و پشمت هم بریزه و مثل سرت یکدست بشه ! خوشم میاد که تا آخر عمرت از مو بی نصیبی کوسه ! خدا تو رو شناخت بهت مو نداد !

- دوم : مهناز فلان شده کجایی ! اینکه بهت حمله کرده عقاب بود یا Hawk ؟ بیا چیزی بنویس توی خراب شدت ....

- سوم : بعضی از این خلق الله غیاث آبادی فکر کردن با یک آدم مشنگ و بوق طرف هستن دیگه نمیدونن ما خودمون ختم اینترنت کارا هستیم ! برای نمونه یه بابایی که ادعای سردبیری مجله کذایی زنان فردا رو کرده " از اون چیزهایی که تو هیچ بقالی پیدا نمیشه " اومده آدرس داده و شماره تلفن برای همکاری ! بعد آی پی رو چک میکنی میبینی طرف از اسپانیا وصل شده بهت هاهاها ... عزیزم من همه دفاتر مطبوعاتی و نشریات رو حفظ هستم و هر ورق پاره ای که تو این مملکت مثل خر رهره سبز میشه یک نسخه اش اول میاد برای ما ! حالا برو بابات رو سیاه کن ما خودمون زغال فروشیم . حالا بر فرض مثال چنین چیزی هم بود , منه معلوم الحال و آرم خورده ضد آخوند که بیام با هر جایی همکاری کنم سر یکساعت در مجله و روزنامه تخته میشه و صاف میره دادگاه مطبوعات و انقلاب , دیگه پر تیراژ شدن پیشکش . هاهاها

- چهارم : خواننده های زیادی خواستن ادامه داستان رو بنویسم ! با عرض پوزش یک آدم رند و کلاش و بی وجودی پیدا شده که برداشته نوشته های منو فیلمنامه کرده و پولی به جیب زده و ... اون هم بدون اجازه من ! حالا می خوام ببنیم این آغایون زرنگ عرضه دارن ادامه داستان رو بنویسن ؟ از این به بعد داستان ها فقط یک قسمتی میشه . سریال نویسی تموم شد .

- پنجم : روزنامه مزخرف و چرت یاس نو " کاکتوس نو " فقط بلده مطالب دیگران رو برداره و کپی کنه بنام خودش ! مطلبی رو که من ساعت 3 بامداد نوشتم فرداش میشه سر مقاله اون ! مملکت رو که یک مشت آدم بیسواد و کون کشاد و مفت خور گرفته باشه همین میشه دیگه باید یک قفل برای مطالبم اختراع کنم ! مملکت امام زمان که میگن همینه دیگه ...

- ششم : این هوش و آی کیو بعضی از شماها منو کشته ! به ماماناتون بگین براتون اسپند دود کنن چشم نخورین یه وقت و به جای تخته بزنن به دیوار و تیر آهن ! یکی اومده میگه شیفت و دی رو بگیر تا "ی " تایپ بشه ! اول اینکه شیفت و ایکس بعد هم فضول رو بردن جهنم گفتن هیزمش تره ! میتونی بری ویندوز اکس پی نصب کنی تا بتونی درست بخونی سال 2003 یا ویندوز جدید نه با ویندوز 98 عهد بوق !

- هفتم : آغایون و خانم های محترم این دفعه آخره که تذکر میدم ! دفعه بعد اجدادتون رو با فحش میشورم و تو جهنم ازشون سان میبینم ! من انگلیسی بلد نیستم لطفا زحمت نکشین نامه یا پیغام به انگلیسی بنویسین ! ترکی - عربی - فارسی - سوئدی - فرانسه - آلمانی - اسپانیایی این همه زبان داریم !

- هشتم : خوشم میاد خوب ترکمون زدم به جمال اون عده آدم تیز که فکر میکنن نوشته های من بر گرفته از سریالها و دوریال های رو حوضی لاریجانی بی وجوده .... جمیعا زرنگها = سوسک ..... بپایین خودتونو نبرین از تیزی !

- نهم : یک عده میگیرن برای من طوماری از فحش و بد و بیراه که فقط لایق جد و آباد دودمان و نیاکان و ایل و طایفه خودشونه مینویسن . از دوران ننگین قاجاریه تا دوران پر شکوه پهلوی در ایران مرسوم بوده که مردم هر زمان از کار کسی خوششون اومده بجای تحسین و تبریک با زبان فحش این حس رو منتقل کردن و ابراز احساسات و وجود کردن . مثلا دیدین طرف میخواد از کسی تعریف کنه میگه : پدر سگ عجب کارش درسته ! یا میخوان از یه دختر تعریف کنن میگن مادر ... عجب هلوییه ! . یا تشبیه به آلات و ادوات مردانه و زنانه ! منم با شنیدن این اراجیف بیشتر ذوق میکنم و مطمئن میشم که مطالبم خوبه . پس بیشتر فحش بدین تا جون از فلانتون در بیاد ...

- دهم : آقا جدیدا یک عده آدم زرنگ طلبه شدن جمال ما رو ببینن ! به همین مناسبت بنده عکسی از خودم بصورت تمام رخ در وبلاگ قرار میدم ! البته چون من آدم با حیایی هستم عکسم هم محجبه هست و اینجا هم که جدیدا جولانگاه آخوند جماعت شده باید رو بگیرم و برای همین هم عکس من با حجاب اسلامی هست ! امیدوارم حسابی از عکس من فیض ببرین و دنیا و آخرتتون آباد بشه ! در فیضیه معلی خودم رو بروی همگی باز کردم .. هر کی می خواد بیاد دخیل ببنده یا مشعل روشن کنه تا بختش باز بشه یا به حاجتش برسه .. اگه ببینم بازم هوس دیدن من به سرتون زد این دفعه کشف حجاب میکنم .. هاهاهاها
در پایان ... بقول بامداد : زیاده عرضی نیست . جانتان گریان و بقول شبح شیوا به این با حیایی نوبره والا ..

فتبارک الله احسن الخالقین ....






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001