فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, April 23, 2003
ایرانی ها " سارس " نمیگیرند ! فرمایشان آیات عظمی :

از زمانی که حکومت اسلامی " از در عقب " روی کار اومد تا حال , تنها مساله ای که در این نظام کذایی و احمقانه و مسخره به شدت رعایت شد در تمام موارد و بسیار هم در اجرای دستورات و حفظش تلاش شد , سانسور شدید در تمام موارد بود چه مطبوعاتی چه سیاسی چه خبری چه بهداشتی و حتی مسائل خانوادگی و جنایی ! و این موارد سانسور شدید اصلا جای تعجب نداشت و نداره چون هر نظام دیکتاتوری و غیر مردمی و تحمیلی باید برای حفظ خودش روش سانسور اطلاعاتی در کلیه موارد رو در پیش بگیره وگرنه این مترسک پوشالی یک شبه سقوط میکنه !
چدیدا بعد از بیماری ابولا و ایدز بیماری مرموز و خطرناکی شیوع پیدا کرده که از ایدز هم خطرناکتر شناخته شده چون سرعت انتشار اون بسیار بالاست و هنوز هم درمانی برای اون پیدا نشده و اطلاعات چندانی نسبت بهش موجود نیست ! این بیماری التهاب و عفونت حاد ریوی هست که علائمش بعد از دو روز ظاهر میشه و فرد رو در صورت عدم تشخیص بموقع راهی دیار سیدها میکنه ! این بیماری در 23 کشور جهان مشاهده شده .
کلیه کشورهای جهان روابط خودشون رو با کشورهای جنوب شرق آسیا که منشا این بیماری هست یا قطع کردند و یا به حدااقل رسوندند به همراه تمهیدات ویژه بهداشتی و قرنطینه و ....
دولت آمریکا کنسولگری های خودش رو در چین تعطیل کرده ! پاکستان تدابیر ویژه قرنطینه در تمام مرزهای آبی و خاکی و هوایی خودش ایجاد کرده ! ترکیه سفر اتباع کشورهای شرق آسیا رو به ترکیه ممنوع کرده و ......

و اما کشور ایران که روابط بازرگانی بسیار زیادی با این کشورها داره و کالاهای زیادی از جنوب شرق آسیا وارد ایران میشه بیاییم مرور کنیم که تا به حال چه اقداماتی صورت گرفته :
- وزیر بهداشت با اطمینان کامل اعلام کرد که هیچ موردی از این بیماری در ایران وجود نداره .
- مقامات ایرانی از طریق سیمای لاریجانی بی وجود , وجود این بیماری در کشور رو به شدت تکذیب میکنن .
- گزارشهای پراکنده ای از وجود موارد مشکوک به این بیماری گزارش شده که بلافاصله توسط عمال کذاب رژیم متهم به کذب شدند و دستگیر و یا مورد مواخذه قرار گرفتند .
- آخرین نمونه مرد بازرگانی بود که در بیمارستان خمینی بستری بود در قسمت مرافبتهای ویژه و جمعه گدشته فوت کرد .
- بعد از 3 هفته هواپیمایی ایران اعلام کرد که در مهرآباد قسمت کوچکی برای قرنطینه مسافران خیالی ایجاد کرده ! برای افه !
به این ترتیب می بینید که غیر از تکذیب وجود این بیماری در ایران , هیچ واکنش دیگه ای الا دروعگو خواندن و تحدید کسانی که از وجود این بیماری اطلاع دارند رخ نداده و بعضی افراد هم تا نیمه های شب توسط سازمان اطلاعات و امنیت بازداشت موقت بودند به اتهام ارغاب و تحریک افکار عمومی که بعد از کلی آزار و اذیت و گرفتن تعهد آزاد شدند .... تنها لطفی که وزارت بهداشت به مردم کرد این بود که اعلام کرد اتباع ایرانی به کشورهای جنوب شرق آسیا مسافرت نکنند !
در شوروی سابق هیچ وقت هیچ رقمی از مبتلایان به بیماری ایدز منتشر نشد و مسئولان این کشور بر این باور بودند که ایدز در شوروی وجود نداره ! بعد از فروپاشی شوروی معلوم شد چند هزار نفر تنها در کشور روسیه مبتلا به ایدز هستند !
در جکومت اسلامی هم وضع همینطوره : آماری از بیماران ایدزی اعلام نمیشه و اگر هم میشه دروغ محض هست ! آماری از تعداد خودکشی ها اعلام نمیشه و ..... و اینها چقدر شبیه به برنامه های روسهاست !!

نگاهی به واکنشهای سریع دیگر کشورها نسبت به این بیماری و مسکوت گذاشتن او ن در ایران باعث افسوس هست ! این کاش مردم خودشون با استفاده از زسانه های غیر متعارف , راههای آشنایی و مبارزه با این بیماری رو یاد بگیرند . چون فقط زمانی این بیماری اعلام میشه در ایران که چند میلیون نفر بمیرند ! با این تفاسیر فقط میشه به یک نتیجه رسید و اونهم اینکه ایرانی ها بادمجون بم هستند و سارس نمیگیرند !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001