فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, March 15, 2003
افغانی های منحرف :

چند وقت قبل بود که براتون از پسری افغانی نوشتم که هر ماه دو بار میاد منزل ما رو نظافت میکنه ! امروز هم دوباره اومده بود و این بار کیس رو هم زده بود زیر بغلش و آورده بود با خودش ! همون دم در ازش پرسیدم : گل احمد اینو دیگه واسه چی آوردی ؟ گفت : میخوام برام درستش کنین ... نمیتونم شو نگاه کنم !!!!
به حق چیزهای نشنیده ! حالا دیگه افغانی هم واسه ما شو نگاه کن شده !
خلاصه همه کارهاشو انجام داد و ساعت 5 بود که گفتم بیا بشین ببینم چیکار کردی !؟ اومد و نشست کنارم و روشن کردم و سیستم اومد بالا !! بعد گفت این شو هام کار نمیکنه ! زدم دیدم گرفته همه رو شورت کات کرده و فرمتشون رو تغییر داده و تازه میخواد براش وجیهه هم بخونه ! خلاصه درستش کردم و دوباره رفت سر کارش و منم گفتم یکمی فضولی کنم بینم چی داره تو کامپیوترش ؟ دیدم واویلا !!
شو نازی جون شهرام ک .
2 تا فیلم پورنو !
کلی عکس های سکسی از جنیفر لوپز و شارون استون و ... !
جدیدترین آهنگهای خواننده های ایرانی .. !
و ....
رفتم پیشش بهش میگم گل احمد اینا رو از کجا آوردی ؟
- کدومها ؟
این شوها رو میگم ..... بابا اینا که تازه در اومده و هنوز تو بازار پخش نشده !!!!
- برام از افغانستان آوردن !
مگه اونجا هم از این چیزا هست ؟
- بله خانم همه چی هست .
ببینم مگه طالبان تلویزیونها تونو جمع نکرده بود ؟
- آره .. ولی دوباره آوردیم مثلا دوره طالبانا رادیو فقط قرآن پخش میکرد ولی همه یه رادیو داشتن تو جیبشون بعد رادیو ایران هم دائم آهنگ پخش میکرد برای ما , ما هم فقط اونو میگرفتیم .. بعد از طالبانا هم همه چی آزاد شد .

خلاصه که ما که از کار این افغانی جماعت مرموز و تو دار سر در نیاوردیم . همشون از دم عاشق این آهنگ نازی جون هستن که خواننده معروفشون به اسم وجیهه خونده و حالا هم این مرتیکه بد صدا شهرام - ک اونو دوباره خونی کرده و این افغانی ها هم خودشونو جر میدن براش !! اما جدا از اینها خداییش شما جوونهای بیکاره ایرانی از این موجود فسقلی چشم کون مرغی باید خجالت بکشین ! 21 سالشه - زن و بچه هم داره بعد از راه همین کارها ماهیانه 400 هزار تومن درآمد داره !! تازه بجز اینها میره کلاسهای زبان کیش - کلاس کامپیوتر هم میره ! دیپلم هم داره و خلاصه واسه خودش کسی داره میشه ! حالا اگه شماها بودین تو هر خونه ای که میرفتین برای کار تا شورت خانم رو هم دید میزدین و اگه فرصتی هم دست میداد می کوبیدینش زمین و ... اما همین افغانی رو من یک بلاهایی سرش در میارم که اگه مجسمه ابولهول هم بود تا حالا زنده میشد و ..... اما نه نگاه چپ میکنه نه هیچی ! اما شما جوونهای ایرانی فقط بلدین برین لات بازی و دختر بازی و درس رو هم نصفه ول میکنین و یا نون خور باباتون میشین یا علاف و خیابون گرد ... دانشگاه هم که میرین برای پیک نیک و عشق بازیه و کسب تجارب جنسی !! بعد که از همه جا رونده و مونده شدین حاضرین برین تو مملکت غربت کون پیر پاتالاشونو بشورین و گارسونی و ظرف شویی کنین .... ولی تو مملکت خودتون دست به سیاه و سفید نزنین ! بعد هم هر جا میرسین بنالین که اینجا کار نیست ! کاش میشد این تن و بدن سالم و امکانات رو به دیگران میدادین تا اونها استفاده میکردن جای شما ..... واقعا حیف !! من همین جا اعلام میکنم که تا چند سال آینده ایرانیها میرن افغانستان برای کار کردن ! از حالاش که CNN اعلام میکنه که دختران و زنان افغانی بی حجاب شدن و کاباره ها و میکده های شبانه در کابل براه افتاده که فعلا مخصوص خارجی هاست و در آینده هم مطمئنا افغانی ها هستند که بهره مند میشن از این امکانات ...
خلایق هر چه لایق !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001