فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, March 30, 2003
به همتون حسودیم میشه

چرا ؟ چون امروز یکی از دستهام رو زدم نابود کردم و از نوشتن عاجز شدم !! حالا هم از بس پررو هستم که دارم یک دستی تایپ میکنم و تا مدتی از شر خزعبلات بی سر و ته و چرندیات من در امانید اما نهضت ادامه دارد ... زرشک به قول بامداد : ما کم نمی آوریم عزیزان زیاده هم عرضی هست ! به این راحتی از شرم راحت نمیشین . حالا هم چون حوصله نوشتن ندارم و دستم درد میکنه یه سایت بهتون معرفی میکنم که یک سال سر کار برین تا فردا که یه مطلب باحال براتون بنویسم . یک سایت تالع بینی به فارسی هست و جدا توصیه میکنم برین بخونین چون چند تا فایده داره :
1- آغایون گاگول و شاسکول یاد میگیرن چطور مُخ دختر مورد علاقه رو بزنن با استناد به ماه تولدش .
2- خانم های مشنگ یاد میگیرن چطور پسر بیچاره رو بگذارن تو آب نمک تا سر فرصت گوشه چشمی براش بیان .
3- پیرمردهایی که فیلشون یاد هندوستان کرده زودتر کامیاب میشن ..
4- یاد میگیرید که متولدین هر ماه از چه چیزهایی خوششون میاد و این کمک میکنه زودتر به نیات پلیدتون برسین و برین زیر یه خم
5- یاد میگیرین که چه چیزهایی دوستتون رو شاد میکنه و خلاصه داستان و چرندیات همیشگی مثل ازدواج موفق برای دختران ترشیده و زندگی سعادتمند برای زنان بی عرضه و کانون گرم خانوادگی برای مردان متعصب و احمق و از این جور چیزها که به دیدنش می ارزه . روی هم رفته خیلی باحاله ...
خوب حالا اگه آماده هستین اینجا کلیک کنین .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001