فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, March 29, 2003
شعور جنسی :

تا حالا شده برای خرید بعضی از مایحتاج خودتون دچار خجالت بشین و یا کلا از خرید منصرف بشین ؟ یکی از چیزهایی که گاهی خریدش مایه دردسره همین شورته ! این بابای من تا وقتی مامانم بود غمی نداشت اما بعد که مامان رفت , خرید شورت شد براش مصیبت عظمی ! آخه این آقا روش نمیشد بره بگه من شورت میخوام ! حالا اون به جهنم , دلیل اصلی این خجالتش از اونجا آب میخورد که ایشون ترک تشریف داشتن ... حالا چه ربطی داره ؟ الان عرض میکنم :
عمه من انگلیس زندگی میکنه و هر چند وقت این دغدغه بابای من رو علاج میکرد با فرستادن لباسهای زیر ! اما یک اشکال وجود داشت اونم این بود که خودش هم ترک تشریف داشت و در نتیجه مغزش پنچر بود ! چون سایز شورتها رو Medium میفرستاد و دم و دستگاه بابای منو در دستگاه پرس قرار میداد ! تا اینکه آخر من دلم واسه بابام سوخت و از رو رفتم و زنگ زدم گفتم : قربون شکل ماهت آخه مگه تو داداشت رو نمیشناسی که براش شورت عروسک میفرستی !؟ خلاصه که به تریج قبای خانم برخورد و گرفت شورت XXL فرستاد که برای گورخر مناسب بود ! اما موضوع وقتی پیچیده شد که از دهنم پرید و به بابا گفتم که اصلا خودم میرم برات شورت میخرم ! خوب من که در بی حیایی سابقه درخشانی داشتم و فکر میکردم این مهم رو هم میتونم به سلامت پشت سر بگذارم این وظیفه رو به عهده گرفتم و رفتم استار لایت .از شانس من هم فروشنده مرد بود و سرش حسابی شلوغ و هر چی به خودم فشار آوردم که برم جلو و تقاضای خودم رو عنوان کنم نشد که نشد تا اینکه سرش خلوت شد و اعتماد به نفسم برگشت سرجاش و رفتم گفتم :
برای سایز لارج شورت مردونه می خواستم ! مردیکه بی حیا هم یک لبخند معنی داری رو لب نشون و رفت و با یک دوجین شورت اومد ! یکم اینور اونور کردم و طبق اندازه گیری های ذهنی و چشمی حس کردم کوچیک باشه ! گفتم بزرگتر از این هم دارین ؟ انگار که متوجه نشده باشه منو فقط نگاه کرد ! دوباره گفتم ببخشید , بزرگتر هم دارین ؟ بیچاره چشم هاش 4 تا شد و گفت بله ... الان میارم ! رفت با یک سری دیگه اومد ! باز هم اینها به چشمم کوچیک بود و گفتم بزرگتر از اینم دارین ؟ این دفعه با چشمهای بابا قوری گفت : بله ؟؟؟؟؟؟
گفتم بزرگتر از این هم دارین ؟
- نخیر ... این بزرگترینشه ! برای آقاتون می خوایین نه ؟
نخیر ! برای پدرم ! پس من یکی میبرم نمونه اگه انداز ه شد میام و بیشتر میبرم ! مردک همچین منو تا آخرین لحظه نگاه میکرد انگار بهش فحش خوار مادر داده بودم ! حالا این به کنار ! بمناسبت زده شدن کلنگ پریود روانی اینجانب در سال جدید , بحث رو میبریم زیر یک خم :
آقا این بحث خرید نوار بهداشتی از همه بدتره ! فکرشو بکنین که فروشنده مرد باشه یا از این پسر سوسول فکلی ها ! چقدر احساس وحشتناکی به آدم دست میده وقتی میگی نوار بهداشتی میخوام ! طرف همچین نگاهت میکنه انگار داره یه فاحشه رو نگاه میکنه ! من فکر میکنم درست همون احساسی رو که آقایون موقع خرید کاندوم دارند رو میشه با همین احساس زنها برابر دونست ! گرچه این مسائل احمقانه فقط تو ایران غول شده برای ما ! مردم ما حاضرند ایدز و هزار جور مرض مقاربتی بگیرن اما حاضر نیستن برن داروخانه و کاندوم بخرن ! زنها هم حاضرن صد تا داروخانه رو بچرخن و در نهایت برن سراغ بقال سیبیل کلفت محله و ازش نوار بهداشتی غیر استاندارد ارکیده بخرن اما حاضر نیستن برن از داروخانه جنس مرغوب بگیرن ! حالا خوبه جدیدا این بقالها هم کلاس و فرهنگشون رفته بالا و توی نایلون سیاه میدن دستت قبلا که همینطوری تابلو میگذاشتن کف دستت و هری !

تو ایران همیشه این تعصبات مذهبی دست و پا گیر و اعتقادات و حجب و حیای احمقانه مشرق زمینی باعث مسائلی مضحک و در عین حال دردناک شده ! مردهایی که بخاطر عدم استفاده از کاندوم در موقع تماس جنسی دچار بیماری های دردناک و بعضا بسیار جدی مثل هپاتیت و ایدز میشن . بارداری های ناخواسته که ناشی از فقر فرهنگی هست و فقط با رعایت نکات بسیار ساده میشه ازشون جلوگیری کرد . زن بدبخت تا پای مرگ پیش میره و چندین هزار تومن پول خرج کورتاژ میکنه ... در صورتیکه میشد با یک قرص یا آمپول یا درنهایت استفاده از کاندوم چند صد تومنی از این همه اصراف و خطر جلوگیری کرد . هر چند وقت یکبار میشنویم عده ای جوون بر اثر مقاربت با دختری که آلوده به ویروس HIV بوده به بیماری ایدز مبتلا شدن ! یعنی این آدمها اینقدر احمق بودن که به یک دختر خیابانی اعتماد کردن و .... ؟ و بعد هم دختر بیچاره رو در قرنطینه ای که بی شباهت با سگدونی نیست زندانی میکنن و با زنجیر به تخت می بندن تا روزی که بمیره ! افسوس که مسئولان حکومت ایران جلوی پخش آمار مبتلایان به این بیماری رو میگیرن و هیچ اطلاعات و آگاهی هایی در هیچ کجا به مردم داده نمیشه تا مردم رو به پیشگیری وادار کنن! در ایران پسرها و دخترها باید در دوران بلوغ از زبان دوستان و همسالان خود بطور کاملا غلت و غیر اخلاقی با امور و مسائل جنسی آشنا بشن و تمام اونها هم با مساله خود ارضایی دست به گریبان میشن و چقدر از انرژی و وقت خودشون رو تلف میکنن به این دلیل که فقط پدر یا مادر خجالت میکشیدن به فرزندشون آگاهی لازم رو بدن گو اینکه خودشون هم نحوه رفتار درست با یک پسر یا دختر بالغ رو نمیدونن ... ولی در غرب حتی اگر والدین بچه ها رو آگاه نکنن , از دوران کودکی بچه ها رو در مدارس با این مسائل آشنا می کنن و جلوی بسیاری از فجایع و خطرات جنسی رو میگیرن .اما در عوض ما ایرانی ها فقط بلدیم صورت مساله رو پاک کنیم ! یکی از فامیلها پسرش رو برده بود آمریکا برای درس خوندن .در یکی از جلسات توجیهی حاضر شده بودن که به پسرها طریقه استفاده از کاندوم و روشهای پیشگیری از ایدز رو آموزش میدادن که پدره دست پسر جونشو گرفته بود و صاف آورده بود ایران که یکوقت از راه بدر نشه ! چقدر احمقانه ! یاد خاطره ای افتادم از مادرم که میگفت یکی از دوستانش از ایران بهمراه پسرهای 6 و 11 ساله اش اومده بودن پیشش و چون فصل تابستان هم بود زنها با شلوارک و رکابی بودند و پسر کوچیکه تا چشمش افتاده بود به یکی از همین زنها با سینه های برآمدش یهو داد زده بود : مامان مامان.... ممه .... و اون یکی پسره هم جلوی چشمهاشو با دستهاش گرفته بود تا این صحنه های بیناموسی رو نبینه ....
امید که روزی همه این معضلات حل بشه .. شاید اون روز جلوی خیلی از معضلات جنسی و پرداختن جوانان به مسائل بی ارزش جنسی گرفته بشه و شاهد نسلی سالم و سازنده باشیم .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001