فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, March 27, 2003
جواد شناسی بالینی :

پیرامون مطلب دیشب آقای محترمی پیغام گذاشته بودن مبنی بر اینکه معنی بعضی لغات رو نمیدونن! حالا نه اینکه اینها خیلی لغتهای درست و حسابی ای هم هست که این آقا تمایل دارن بدونن ! به هر جال لغتهایی که این آقا درخواست کرده بودن براشون با معنی و تفسیر مینویسم , البته در همون محدوده که خودم میدونم ! حالا شاید معنیش چیز دیگه ای باشه اما به ما که رفیقان " بد " اینطور تفهیم کردن .. هاها :

- جواد : به آدم بد لباس و دهاتی و بی سلیقه برای مرد گفته میشه . برای نمونه تیپ جوادی شامل : شلوار گل و گشاد - کفشهایی که پاشنه اونها خوابونده شده باشه - گرفتن تسبیح شاه مقصودی - کت چرم کوتاه با اپل های دوبل - پشت موهای بلند و لول شده - صورتی با ریش ستاری و بلوزی برنگ قرمز و اغلب یقه اسکی و تنگ و شال گردن سبز سیدی با کمربند باریک سفید .
- اقدس : به آدم بد لباس و دهاتی و بی سلیقه برای زن گفته میشه : کفش پاشنه بلند پهن سفید یا طلایی یا نقره ای از جنس ورنی با جوراب نایلون نازک مشکی یا بنفش - ماتیکهای پر رنگ جگری - عطر کُبرا - روسری چروک از جنس کرپ ژورژت - شلوار مشکی گشاد تترون - مانتوی چاکدار که از پشت کمر خورده آویزون - دکمه های طلایی به اندازه نعلبکی روی مانتو - ابروهای کت و پهن و نامرتب و ناخنهای با لاک اکلیلی و پوسته پوسته شده و جویده شده - لُپهای قرمز شده با رژگونه و خط چشم کت و پهن و نامیزون و تابلو با موهای شرابی یا سبز ....
- قاط زدن : مخفف قاطی کردن !
- خفن : یعنی نهایت چیزی - آخر هر چیزی ! گاهی هم بجای عبارت باحال بودن هم بکار میره : یارو قیافش خیلی خفنه ! عجب بیپ خفنی داره یارو ... چه دستبند خفنی !!
- چاقال : به پسرهای سوسولی که اطراف محله های جنوب شهر هاشمی و مجیدیه و نازی آباد و شوش و سد اسمال پرسه میزنن ! مثل جناب شهرام خان ! در واقع یک نوع تضاد بین ظاهر مردانه افراد پایین شهری با ظاهر دخترانه و دفرمه ظریف و تیتیش مامانی پسرهای بالا شهری .... به عبارتی به GAY هم گفته میشه !!
- تیریپ : شکل و ظاهر : تیریپ خطرناک : آدم خلاف !
- فنچ یا فنچول : آدم ضعیف - همون جوجه سابق !
- اُس : سر کار گذاشتن : یارو رو اُس کردم : سر کارش گذاشتم !
- داف - دافی : کنایه از دخترهای فاحشه و خیابان گرد !
اینم برای گل روی شما آقای جک لندن ! اما آدرسو اشتباه گفتی : خیابان آلپ بود دوراهی اورست - بن بست فوجی یاما - پلاک 666 !

این مطالبی که من نوشتم انگار باعث سوء تفاهماتی شده که باید روشن کنم بعضی ها رو ! اول اینکه من اصلا پر افاده نیستم و خودم هم از اینکه با این افراد ارتباط برقرار کنم گریزانم چون خود اونها باعث رنجششون میشه نه من ! اما متاسفانه این آدمها خودشون میان سراغم و دلیلش هم اینه که من اصلا نه خودم رو میگیرم نه کلاس میگذارم و تا حد ممکنه سعی میکنم مثل خودشون خاکی باشم " ادله ای بر برائت من " تا این لحظه هم هیچ کدوم از من دلخور نشدن .
اما شما آغا شهرام که به من گفتی تازه به دوران رسیده خودت از من بدتری چون خارج رفتنتو کردی چماق و با اون مثلا کوبیدی تو سرم که آره ما هم رفتیم خارج ... حالا اینجا رو داشته باش ... اینجوری حال میگیرن عشقی ! حالا اگه فکر کردی خیلی لاتی من از تو لات ترم و شورتتو پرچم حضرت عباس میکنم سره سه سوت جوجه لات ! گنده لات تر از تو رو هم شاس کردم . بعد هم اونی که تو بهش میگی بلند گو اسمش سابه ! همونی که تهرون بودی میذاشتی تو صندوق عقبت و باهاش جواد یساری و عباس قادری گوش میدادی و بابا کرم میرقصیدی و اقدس ها رو تور میزدی .. زیادی هم کلاس میگذاشتی Modern Talking گوش میدادی و تکنو هلی میزدی . اتولمونم خیلی ماله داداش طلبه بودی یه توک پا بیا با هم بریم سان فرانسیسکو ! یه نیش گاز که بهش میدی برات اوج میگیره . حالا خوردی میرزا مقوا ؟ هسته شو تف کن و دیگه هم واسه ما قرقره نکن که بچت خیاط در میاد ... . حالا هم یه نمه برات جواد یساری میام تجدید خاطرات فراغ ایران بشه و دندونات عرق کنه :
دست .... دست دست دست .. بیا ...
دستا شله ها بچه ها ... آها ... آه
تو به پاکی .. مثل آبی تو به شیرینی خوابی .. تو نجیبی مثل مریم .. بخدا عین سمایی .. عزیزم عزیزترینم .. ای پناه آخرینم من همونم که تو میخوایی .. تویی عشقم تویی دینم .. چادر سفیدی دلمو میبری .. به هر جا میری چرا منه نبری .. بیا بیا خوشگله دوری ز تو مشکله .. به خواسگاریت اومدم خوشگله .. دوری ز تو عزیزم مشکله .. بیا ای دختر بیا .. بیا سبزه رو دختر بیا .. بیا جون من بیا .. بیا تا با هم بریم کنار شط کارون .. سایه بون پیدا کنیم کنار شط کارون .. بشیم از چشم رقیبون پنهون .. سوار قایق بشیم میون شط کارون .. سبزه و بانمکی .. دله من تو رو میخواد دلبر و خوشگلکی بیا که تو رو میخوام .. ای سیاه مژگون .. حرف نداری والا .. آی منم مجنون میکشی عاشقاتو ای یار .. تاج سروری رو سرته ای یار .. تو دل ما رفتی ای یار یار یار یار .. لیلی لیلی لیلی جان لیلی قصه ها داری خیلی .. من فداتم والا والا والا خود میدونی خوشگلی لیلی .. بزنم به تخته .. بزنم به تخته رنگ و روت وا شده .. بزنم به تخته بزنم .. به تخته صورتت ماه شده .. هی بیا ... اگه توی آینه یه نگا میکردی .. چشاتو میدیدی رنگ دریا شده .. دختر حاجی الماس .. تیپ میزنه چپ و راست .. باباش خبر نداره .. همیشه اینجا اونجاست .. دست بسر کردنش .. بابا لنگه نداره .. تو هر جشن و مهمونی .. وعده های پنهونی .. چادری از خونه میاد .. فقط فکر شیطونی .. چادر سیاهشو تا میکنه .. دامن کوتا کوتا تن میکنه .. تا سر قرار میاد قمیش میاد ناز میکنه .. حرف حاجی که میشه نق نقو سر میکنه ..
زت زیاد ...
اون آقایی که سوال کرده بود چرا با مطالب گل و بلبل من کسی اینجا به من فحش نمیده الان جوابشو گرفت !!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001