فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, March 22, 2003
نو بهار است , بر آن کوش تا خوش دل باشی ...


fan på dig själv. om jag kan svenska eller inte har inte med dig och göra. grubbla inte så mycket heller du skadar dig. dessutom , tjuv är du själv . jag snor aldrig från nån jävla websita, vissa mig om du hittar en site som har mina ord då.
خوب بالاخره این بهار با همه بدیها و خوبی هاش اومد ! بدیهاش به این خاطر که من طاقت گرما و هوای آفتابی رو ندارم و تو بهار مدام عطسه میکنم و آلرژیم شروع میشه و باید مشت مشت آنتی هیستامین بخورم و نعشه بشم . امسال حس غریبی دارم , نمیدونم من اینطور حس میکنم یا واقعا امسال نوروز اینقدر آبکی شده ؟ امروز اولین روز از سال جدید هست و مثلا من هم جون عمه ام شدم یک انسان نوین که باید با سال قبلم فرق کنم اما حس میکنم از سال قبل احمق تر شدم . نمیدونم کی سال تحویل شد اما میدونم ساعت ده صبح که بیدار شدم سال 1382 شده بود ... والا ! آدم مگه بیکاره ساعت 4 صبح بیدار بشه که این آخوندها رو ببینه که دارن تبریک میگن تو سیمای لاریجانی بُز ! و بعد هم صدای توپ و نقاره و زرنا بشنوه و آخر سر هم بره لالا ! خواب آدم میپره ... حالا باز این جناب شبح میاد و به من می توپه که تو سنت شکنی .... بابا مهم دل آدمه حالا چه فرق داره پشت میز و سر سفره هفت سین باشه یا زیر لاحاف یا تو بغل یار ؟
جدای از اینها امثال عید کمی متفاوت بود . تلویزیون لاریجانی بی وجود مدام اطلاعیه پخش میکرد که مساجد ساعت 4 صبح درههاشون باز میشه و مردم برای سال تحویل تشریف بیارن به مساجد و سال رو اونجا تحویل کنن . آخوند در خواب بیند حوری بهشتی , گهی کوبد بر زمین و گهی ناخُنک زند بر تنش ...
نمیدونم چقدر اینها روشون زیاده که میخوان فرهنگ اصیل ایرانی رو با فرهنگ آخوندیسم ترکیب کنن و تحریفش کنن ! مثلا همین ایه یا مقلب الاقلوب ولابصار ....... بابا نوروز سابقه چند هزار ساله داره اونوقت این عربهای سوسمار خور واسه هفت سین هم از آیه مایه استفاده کردن ؟؟؟؟ کدوم آدم عاقلی بلند میشه سفره هفت سین خونش رو ول کنه و بره مسجد بو گندوی کثافت بشینه رو زمین و سال رو تحویل کنه دور از خانواده ؟ فکر هم نمیکنم حتی همین آخوندهای پدر سوخته هم بلند بشن برن مسجد برای عید . امسال سال گوسفنده . یعنی سال پشم که خیلی برای آخوندها خوش یمن هست و به برکت این حیوان مفید ریش و پشمشون پایدار خواهد بود . از عید بدم میاد به این خاطر که باید رسم احمقانه دید و بازدید رو بعمل آورد ! خیلی مسخره هست که آدم سال تا سال با فک و فامیلش ارتباط هم نداره و بد روز عید که میشه تازه یادش می افته که فامیلی هم داشته ... چقدر احمقانه !
اما عید یکسری خصوصیات مفید داره :
تو مملکت گل و بلبل اسلامی ما که 99% مردم دستشون به دهنشون نمیرسه , به محض شروع عید انواع و اقسام تنقلات و آجیل و شیرینی جات بصورت مفت و مجانی به منظور تامین کمبود ویتامینهای یکسال گدشته وارد شکمهای مردم میشه . و این خودش نعمت بزرگیه !
اما ...
الغرض و المرض حکایت این سفره هفت سین ما امسال خیلی غریب بود . امسال میخواستم هفت سین رو متفاوت درست کنم و کمی کلاس بگذارم و امروزی رفتار کنم . ولی همین کار من باعث شد دوباره بابا شروع کنه صد تا لیچار بارم کردن و من هم جواب دادن و در آخر هم دعوا و قهر ... واقعا حیف من و استعدادها و هنر ذاتیم :

این دو تا هیولای زشت و بدترکیب رو برای چی گذاشتی تو تنگ ؟
- چشه ؟ خیلی هم شیکه ! کلاس داره !
چش نیست شکل پیرانا میمونن ! آخه کی ماهی گوشت خوار می اندازه توی تنگ بعد هم میگذاره پای سفره هفت سین ؟
- من !
من از دست تو چیکار کنم ؟ گدا میمُردی 200 تومن بدی 2 تا ماهی بخری که حالا مجبور نباشی کوسه بندازی تو تنگ ؟
- خوب اومدم تنوع بدم ... " بلند شدن بخار از مغز و گوش بابا "
این دیگه چه جور گُلیه رفته خریدی ؟
- آزالیا !
لازانیا ؟
- هاهاها آزالیااااا ...
حیف پولهای من .... رفته چی خریده ! شب بو چه ایرادی داشت که نخریدی ؟
- بوی لاشه میده بدم میاد !
اینا سنجد هستن یا پشکل گوسفند ؟
- خوب به من چه از پارسال تا حالا تو فریزر بوده وقتی در آوردم پوستاش منفجر شد ...." کوبیده شدن دست ها تو سر خودش "
این سکه ها چیه ؟؟؟؟
- سکه هستن دیگه ! پول خرُد !
می دونم سکه هستن آخه چرا یک قرونی دو زاری گذاشتی تو سفره ؟ اونم کج و کوله و زنگ زده ! " رفت چند تا سکه طلا بیاره "
دوباره ....
این تخم مرغها هم لابد شاهکار سرکار علیه هستن , نه ؟؟؟
- بله ... قشنگ شده نه ؟
آره خیلی شکل جد و اباد مادرتو کشیدی روش ؟ چرا چشم و ابرو کشیدی روشون ؟
- باز شروع شد ؟ چرا هر جا کم میاری بند میکنی به اونا ؟ خوبه منم بگم قیافه عمو فیلم ترسناک می مونه ؟ و خواهرت هم مثل جادوگرها ؟
باز به خانواده من توهین کردی ؟
- شما اول توهین کردی ! جواب های هویه ! چرا از خانواده مادر من مایه میگذاری ؟
زبون دراز ! به مادرت رفته این زبونت تقصیر نداری که !
........ سکوت .......
این گرد قرمز چیه دیگه ؟
- اکلیل قرمز !
اینجا چیکار میکنه ؟
- خوب سماق نداشیم اکلیل گذاشتم جاش .... " سرخ شدن صورت بابا "
این آب قرمز دیگه چیه ؟ شرابه ؟
- سرکه !
سرکه مگه قرمز گلباقالی میشه ؟؟؟؟
- خوب سرکه سفید داشتیم توش رنگ خوراکی ریختم قرمز دیده بشه ... " انفجار "
اعصابمو خورد کردی شب عیدی با این سفره چیدنت ! یه نفرو می آوردم 5 تومن میدادم بهش برام سفره شاهانه درست میکرد !
- شما پول بده بودین پول میدادین من برم خرید کنم و درست کنم .
بسه دیگه .... یه دونه از این سیب ها رو بده بخورم ببینم ....
- نه نمیشه !!!
چرا ؟
- خوب نمیشه دیگه نباید بخورین ! خوب نیستن برای خوردن !
حرف نباشه .... و دست دراز کرد یکی برداشت و گاز زد .... چرا این سیبها طعم عطر میدن ؟ چربه چرا ؟؟؟ چیکارشون کردی ؟؟؟؟؟؟
- هیچی ! با ماتیک رنگشون کردم قرمز بشن !!!
ای خدا بگم چیکارت کنه ! آخر من از دست تو میرم تیمارستان راحت میشی " تو دلم ... آمین "
خدا از تقصیراتت نگذره .... خشک بشی و .......

خوب این هم از اولین روز عید من ... چقدر خوش گذشت مگه نه ؟! دارم از خوش بال بال میزنم . بیایین شادیهام رو باهاتون تقسیم کنم .. هاهاهاها . اما گذشته از شوخی , زندگی رسم خوشایندیه و چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یادمون بره .... قدر لحظه لحظه های عمر رو بدونید و باور کنید که یکبار بیشتر بدنیا نمی آییم . پس , خوب و زندگی کنیم و در راه حق و حقیقت حرکت کنیم .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001