فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, March 12, 2003
نامه وارده :

گاهی فکر میکنم که در قرون وسطی زندگی میکنم . اما وقتی که خوب دقیق میشم به اطرافیانم تعجبم میماسه و میفهمم زیاد هم دور از انتظار نیست رفتار اطرافیانم . امروز در قسمت پیغامها نوشته ای رو از شخصی دریافت کردم که توی اون به مطلب جالبی اشاره کرده بود اما خیلی احماقانه. در آخر به این نتیجه رسیدم که تا امثال این آدم ها که چند صباحی دیگر تشکیل خانواده میدن و خودشون میشن مربی و تربیت کنده نسلی حدید , باقی باشند ما به جایی نمیرسیم :

" در مورد حقوق زنان هم بگم ! اگر زنان سعی کنن اون چیزی که هستن باشن و ادای مردها رو در نیارن به تمام حق و حقوقشون میرسند منتها چون زنان نمیتونن مثل مردها باشن و فقط ادای اونها رو در میارن فکر میکنن بهشون ظلم شده . یکمی خودتون رو باور کنین همه جی درست میشه ! بنظرم اگه یک زن بتونه فرزندش رو طوری تربیت کنه که بدرد جامعه بخوره شاهکار کرده باقی کارهاش پیش کش ! در ضمن تا وقتی که شما زنها فکر میکنین که باید مثل مردها بشین و هر کار اونا کردن انجام بدین به هیچ جا نمیرسین . تنها چاره خودباوری است "

خوب نظر این احمق رو خوندین . چرا میگم احمق؟ چون این آدم با سن کمی که داره و هنوز به حدی نرسیده که بتونه خودش رو بشناسه , شناخت زنها پیشکش , اومده و پا تو کفش بزرگان کرده و تز داده بیرون. با اینکه نظر هر کسی محترمه اما وقتی میبینم که کسی داره حماقت رو ترویج میکنه و بهش بال و پر میده باید یا آگاهش کرد یا کنارش گذاشت و من راه آگاهی دادن رو دوست دارم پس :

زن و مرد هیشه با هم برابر بودند و هستند و کسی منکرش نیست . اون عده هم که منکر این مساله هستند احمقی بیش نیستند . زن و مرد تنها یک تفاوت دارند و اون هم در شکل ظاهری و آناتومی اونهاست که متمایزشون کرده از همدیگه . زنها هیچ وقت ادای مردها رو در نمیارن اما چون تو ایران و کشورهای مثلا مسلمان و عربی و دارای ارتجاع سیاه , نسبت به مردها در لوای اسلام , حقوقی بسیار بشتر از زنان قائل شدند , مردان فکر میکنند که زنها از اونها پست تر و عقب مونده تر هستند . درست همون طور که این موجود احمق ذکر کرده ! زنها ادای مردها رو در نمیارن و فقط کاری رو انجام میدن که دوست دارند بعتنوان یک انسان آزاد و این فقط برای مردان ایرانی عجیب و غریب هست که چرا زنها این اعمال رو انجام میدن ! چون در سنت و فرهنگ آخوندی و اسلامی زن باید مثل مجسمه باشه و حرکتی انجام نده فقط تنها کاری که باید انجام بده خدمت به مرد هست و بس !
اگر زنی دوست داشته باشه سیگار بکشه و یا مشروب بخوره این ضد ارزش محسوب میشه در ایران .
اگر زنی بخواد به ورزشهای خشن مثل کشتی و کاراته و وزنه برداری و ... بپردازه این یعنی ضد ارزش .
اکر زنی بخواد توی مسابقات رانندگی شرکت کنه این یعنی ضد ارزش .
اگر زنی بخواد عشق خودش رو به مردی عنوان کنه این یعنی ضد ارزش .
اگر زنی تقاضای سکس از مردی کنه این یعنی ضد ارزش .
اگر زنی مایل به انجام امور بیرون از خانه باشه و میانه ای با کار منزل نداشته باشه یعنی ضد ارزش .
اگر زنی مردی رو کتک بزنه و از خونه بیرونش کنه یعنی ضد ارزش .
اگر زنی تقاضای حقوق قانونی خودش رو از شوهرش کنه یعنی ضد ارزش .
اگر زنی تقاضای طلاق بده یعنی ضد ارزش .

چرا ؟ چون همه اینها به ضرر مردهاست !!!!!!

اما هیچ وقت زنی که شوهرش فلج شده و میره کار صد تا مرد رو انجام میده تا چرخ اقتصاد خانواده رو بچرخونه مسخره نمیکنیم .
هیچ وقت زنی رو که مجبور میشه زیر هزار تا مرد بخوابه تا شکم خودش . بچه هاش رو سیر کنه مسخره نمیکنیم .
هیچ وقت زنی رو که مثل احمق ها توسری خور مردی میشه رو مسخره نمیکنیم .
هیچ وقت زنی رو که کتک میخوره از یک به اصطلاحج مرد مسخره نمیکنیم .

چرا ؟ چون همه این موارد به نفع و سود مردها ست !!

ما در کشورهای غربی میبینیم که زنها مثل پسرها ورزش میکنند , فعالیتهای اجتماعی دارند و پا به پای مردها در ارکان مختلف اجتماع انجام وظیفه میکنند و بر عکس اون مردها هم وظایفی رو انجام میدن که در کشور ما ضد ارزش شناخته میشه و در واقع به مردها لقب زن ذلیل اطلاق میشه :

اگر در ایران مردی لباس بشوره یعنی ضد ارزش !
اگر در ایران مردی ظرف بشوره یعنی ضد ارزش !
اگر در ایران مردی پا به پای همسرش بچه داری کنه یعنی ضد ارزش !
اگر در ایران مردی غذا بپزه یعنی ضد ارزش !
اگر در ایران مردی برای هسرش احترام قائل بشه یعنی ضد ارزش !

خوب حالا با همه این حرفها شما آقای احمقی که این حرفها رو زدی جزو کدوم دسته هستی ؟ جزو مردسالارها نه ؟ زنها حق دارند و میتونن و باید هم مثل مردها باشند و این تو و امثال توی کوردل و جاهل هستید که بیخبرین از اطرافتون و نمی بینین که ما در قرن اتم و کامپیوتر زندگی میکنیم و دیگه تعصبات کور و مالکیت مرد بر زن و تشکیل حرمسرا و این جور مسائل دمده شده و منسوخ ! زنان همیشه مثل مردها بودند و فقط در ایران دچار جبر اقلیت آخوند شیطان صفت شدند . همه میدونیم که زنها از هر نظر مثل مردها هستند و حتی در بسیاری زمینه ها توانایی بیشتری از خودشون نشون میدن ولی همیشه عاملی بنام حسادت مانع از این بوده که مردهای ایرانی زنها رو باور کنند و همیشه کاری کردن که جلوی استعدادها و پیشرفت زنان در جامعه گرفته بشه !
من هم امیدوار بودم که مادرت تو رو طوری تربیت میکرد که تو هم عقل و چشمت به روی حقایق باز میشد و برای اجتماعت مفید بودی اما صد افسوس که گرگ زاده , گرگ شود . با این نوع نوشتنت و حرفهات , مشخصه که از چه مادر و پدر بی فرهنگ و متعصبی بدنیا اومدی راه درازی داری برای رسیدن به آدمیت . برات فقط آرزوی شفای عاجل رو دارم و بس ...
آمین .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001