فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, March 10, 2003
محرم , ماه رشوه به خدا :

همیشه از این ایام خاطرات بد و وحشتناکی رو بیاد دارم . ماهی که با اومدن خودش گرد غم و سیاهی رو می پاشید به شهر .. از وقتی که دست چپ و راستم رو شناختم و تا جایی هم که یادم مونده همیشه این ماه و یا سایر ماههای عزاداری و وفات موجودات خیالی , بدترین روزهای عمرم بودند ! چون در این روزها مجبور به تحمل خونه نشینی و سکون و شنیدن مارشهای عزا و رفتاری ابلهانه بودم و یا شنیدن و دیدن یک مشت اراجیفی که یک عده آخوند بدترکیب از توی تلویزیون به خورد ما میدادن . تمام کانالهای تلویزیون از کله صبح تا بوق سگ فقط عزا داری و گریه و ماتم های ساختگی رو پخش میکرده . یادمه اون موقع ها هر زمان در این ایام آهنگی رو گوش میدادم بابا از اون ور یادش می اومد کسلمون زاده هست و احساسات مذهبیش گل میکرد و می توپید به من که خاموش کن ضبط رو !! گناه داره . و از اونور هم مامان صداش در می اومد که : به بچه چیکار داری ؟ چه معنی داره واسه آدمی که 1400 سال قبل مرده و خاک شده و تازه معلوم نیست کی بوده آدم الکی عزا داری کنیم ؟ و بعد این من بودم که بین تناقضات و تنشهای مذهبی احمقانه سرگردان بودم که کی راست میگه ؟
یاد اون جوک معروف افتادم که :
یک مرد عرب میاد ایران و وقتی عزاداری مردم رو میبینه میپرسه کی مرده ؟ همه میگن مگه خبر نداری؟ حسین مرده ! عربه کلی جا میخوره و میگه عجب مسلمونهایی هستین که تازه بعد از 1400 سال فهمیدین حسین مرده !!
در قالب یک جوک , ساده لوحی و حماقت های ایرانی جماعت " عده کمی " رو میشه بدرستی درک کرد. پولها و خرج های احمقانه و مردم آزاری های مداومی که در این ایام میشه و به غیر از اینها ساختن یک جلوه مسخره از دین باعث شرمندگی باید باشه نه افتخار . وقتی که به شب شام غریبان میگن حسین پارتی دیگه خودتون حدس بزنین تا چه حد ریده شده به اسلام و دین و ...
وقتی جوون ها در این ایام هیچ تفریحی ندارن و باید محبوس بشن در چهار دیواری و در کمال حماقت افسرده بشن , خودشون تفریح میسازن و به بهانه رفتن به تکایا و سینه زنی , میرن دختر بازی و عرق خوری و عشق میکنن و اون روز رو میکنن برای خودشون شبی بیاد موندنی . یادمه 2 سال قبل که به زور یکی از دوستان رفتیم حسین پارتی بقدری به من خوش گذشته بود که در شب تولدم هم اینطور خوش به حالم نمیشد جوری که ساعت 2 نیمه شب برگشتیم خونه ! هم عشق دنیا رو کردیم هم رقصیدیم هم آهنگ گوش دادیم و هم دوستان جدیدی پیدا کردیم . جدیدا مد شده در این ایام جوونها مارش های عزا رو توی ضبط ماشین می گذارن و صداش رو تا آسمون بلند می کنند و باز هم این شده یک جنبه دیگه از مسخره کردن دین . بظاهر داره آهنگ عزا پخش میکنه اما هدف از این عمل چیه ؟ چیزیه که باید بهش دقیق شد .... و چقدر زیبا حق این رفتارهای احمقانه و دین گرایی اجباری رو دارن کف دستشون میگذارند !
در این ایام بازار سه چیز خیلی داغه ! یکی بازار رشوه و باج به خدا . دیگری مردم آزاری و سومی کون گشادی . اکثر افرادی که در این ایام غذای نذری میدن در واقع برای سرپوش گذاشتن روی گناهانشون هست که این برنامه ها رو پیاده میکنن ! در واقع دارن سر خدا رو شیره میمالن : 11 ماه سال رو دزدی و پدر سوختگی و کثافت کاری می کنن و بعد یک یا دو روز رو با یک میکرون همون پولهای حرومی که از گلوی مردم بزور بیرون کشیدن غذای نذری میدن که از نظر من حروم ترین غذای ممکنه هست . به محض تمام شدن این ایام هم تلافی این بذل و بخشش از کیسه خلیفه رو سر مردم در میارن و دو برابر سابق اونها رو می چاپن .
مورد بعدی هم مردم آزاری های شبانه هست که با براه افتادن دسته های عزا دار خواب و آسایش مردم رو از بین میبرن . خوشبختانه در محله های بالای شهر کسی تره هم برای این افکار احمقانه خرد نمیکنه ولی خدا به داد محله های جنوبی تهران برسه که مردمی متعصب کور و مذهبی مآبهای افراطی داره که ناموس و زن و بچه رو هم در راه دین خرافی ایثار میکنند .
مورد بعدی کون گشادی مردمه ! در این ایام همه از صبح میشینن تو خونه و منتظرن که یکی از فامیل تلفن کنه و بگه فلان جا داره نذری میده ! همه دیگ و قابلمه بدست می پرن تو ماشین و بدو میرن که از قافله عقب نمونن ! چقدر هم جالبه که از این غذای نذری و خیراتها ذره ای هم به حلق مستحقش فرو نمیره و فقط شکمهای سیر و مشتی آدم حریص و دله و طماع هستن که میرن نذری میگیرن . شرف همون آدم های بی چیز می ارزه به این آدمهای تا خرخره پول دار که از همه بدتر هستند . اون فقیر مستحق اونقدر شرف داره که بدونه مال حروم خوردن نداره و برای یک قابلمه غذا یکساعت توی صف نمیایسته و شخصیتش رو خرد نمی کنه برای یک وعده غذا !
یاد حرفهای مادرم افتادم که راجع به نذر و خیرات نظر جالبی داره :
" این آدم ها با شستشوی مغزی دقیق بوسیله مذهب , از گلوی زن و بچه و حتی خودشون میزنند و به یک عده مفت خور میدن برای رفع حاجت و بخشش و .... ! در واقع از گلوی یک عده آدم زنده میزنن و در راه یک فرد مرده این پولها رو خرج میکنن . این عده مفت خور هم ته دلشون میگن خدا پدر و مادرتو بیامرزه و پشت سرش هم یکسری کلمات عربی بلغور میکنن . در واقع اگر امثال این آدمهای خرافه پرست نبودن این عده مفت خور از کجا میتونستن شکم زن و بچه خودشون رو سیر کنن "
شعری هست که میگه : تا ابله در جهان است ... مفلس در امان است و بهتره این شعر رو این طور عنوان کرد که تا احمق در ایران است آخوند در رفاه است !!
خوبه حالا که بحث به اینجا رسید یادی هم کنیم از اعمال احمقانه خودمون در مورد درگذشتگان :
همیشه برای مرده ها رسمه که خیرات میکنن و یا پولی میدن به آخوند برای خواندن نماز و قرآن و فاتحه ... در واقع از شکم زنده ها زده میشه و برای مرده ها خرج میشه . در صورتیکه به جای این کارهای احمقانه و بی اصل و ریشه میشد تمام این پولها رو جمع کرد و به نیازمد واقعی بخشید و یا همین کودکان شیرخوارگاه آمنه و یا سالمندان کهریزک . چرا باید به فکر مرده ها و اجساد پوسیده اونها بود ولی به فکر زنده ها نبود ؟ وقتی عزیزانی که در این دنیا با ما هستند به فکرشون نیستیم , وقتی که مردن تازه یادشون میافتیم و میگیم ای وای هزار افسوس دیدی مرد ....... و بعد هم کارمون این میشه که هفته به هفته بریم سر خاکشون و اشک تمساح بریزیم که مثلا آمرزیده بشیم, ولی دریغ از اینکه زمانی که زنده هستند بوسه ای روی گونه اونها بنشونیم و یا دست نوازشی بر سرشون بکشیم . با دادن پول به آخوند پدر سوخته حقی مسلم از زنده ها رو گرفتیم که خود گناهی نابخشودنی هست . نمیدونم پس فرق بین یک مسلمان با یک بودایی چیه ؟ بودایی بالای سر مرده خودش غذا میگذاره تا روحش از اون تغذیه کنه ! مسلمون اما از اونم احمق تره و مال مفت رو از شکم خودش و زن و بچه اش دریغ میکنه و میده به دیگری که تا دارا هست و اسمش رو هم میگذاره ثواب و خیرات در صورتی که خودش محتاجه !
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است !!
امیدوار روزی مردم ما به خودشون بیان و قدر لحظات حال و با هم بودن رو بدونن و تا وقتی زنده هستن قربون صدقه هم برن نه وقتی که مردن و پوسیدن برن قربون صدقه یک تکه سنگ سیاه و مشتی خاک و استخوانهایی پوسیده برن . کاش در دین اینها هم گفته میشد ... اما میدونم این آرزویی بس بعیده چون وقتی مردم عاقل بشن نون ملا جماعت آجر میشه و به همین دلیل باید مراکزی مثل فیضیه دائر باشند تا افرادی رو شستشوی مغزی بدن و بفرستن بین مردم برای نگه داشتن اونها در جهل مرکب تا ابد الدهر . خوشحالم که لطف حق شاملم شد و باعث شد چشمهام به روی حقیقت باز بشه ... نمیدونم ما چطور مسلمانهایی هستیم که به بقای روح اعتقاد نداریم و مرده پرستی میکنیم ؟؟؟

~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001