فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, February 13, 2003
آقا من از دست بعضی از شماها گله دارم شدید !!!! نمی دونم چرا می خوایین مغزتون آکبند بمونه ! بابا خدا اونو داده بهتون استفاده کنین ! کمی کار کشیدن ازش چیزی ازتون کم نمی کنه !! در ضمن لطفا نوشته های منو 2 بار بخونین تا بفهمین من چی می گم و بعد بیایین برام هزار کیلو نامه بدین !! خلاصه چند تا نامه بود و مورد دار هم بود باید جواب می دادم اما چون حوصله پاسخ تک تک ندارم همین جا می نویسم :

- آقا یه دختر جوادی که من خیلی بهش احترام می گذارم و به شوخی بهش جواد می گم نوشته بود آهنگ Wherever I may room از گروه Metallica رو شنیدین ؟ خیلی توپه !!!!
فدات شم !! وقتی آهنگهایی مثل Devil dance , So Fucking What , هستند آدم این آهنگ دموده رو گوش می ده ؟؟! بعد هم این همه گروه های خفن دیگه هست ! متالیکا دیگه تموم شد رفت پی کارش ! برو System of down یا Otep یا Sepultura گوش بده ببینی دنیا دست کیست ..... هاهاها
- زرشک پلو لاریجانی خوردن داره !
نه بابا !!! مال حروم خوردن نداره ! اما چون منم از قشر مالیات دهنده هام که بزور 150 تومن رو قبض برقم باج و خراج می دم به صدا و سیما , پس برای من حلال بود و حق خودمو خوردم.
- راستی اگه خواستی به چیزی بشاشی بگو بیام کمکت !
قربون شما دوست عزیز برم من ! خودم تانکر آبم و هر دقیقه یک گالن می شاشم . شما جیشتو نگه دار واسه گل و بته های خونه خودتون .
- من نمی تونم بفهمم چرا تو فکر می کنی سیگار و مشروب و خلاف بازی هنره و بهت هویت می ده ؟ من 10 سال آمریکا بودم و فکر می کنم ایران از اینجا بهتره !
عزیزم پیشنهاد می کنم به دکتر روانکاو مراجعه کنی ! چون تا این لحظه از عمرم هیچ بنی بشر آریایی رو ندیدم که از آمریکا بد بگه ! شاید چیزهایی باشه که خاص ایران باشه اما کمی عقل و شعور و منطق به آدم می فهمونه که کجا بهتره ؟ آخوند آباد یا یانکی آباد ! در ضمن من پیشنهاد می کنم یه توک پا تشریف بیارین اینجا اما بدون داشتن جیبی پر از دلار 830 تومنی و یک سال اینجا کار کنی و ریال خرج کنی و بعد بیایی و به من بگی که ایران بهتره یا آمریکا . در ضمن نقبی به خاطرات 10 سال قبلت بزن و ببین ایران که بودی به تو چی هویت می داده ؟ والا تمام فک و فامیل ما ایران که بودن از 24 سال قبل تا امروز همه از دم عرق خور و دختر باز و مورد دار بودن ! اما حالا وقتی از خارجه میان ایران برای تفرج , همه شدن مسلمون و نماز می خونن و ذکر می گن و مشروب نمی خورن و ... برام جای تعجب نداره که چرا این حرف رو زدی از این مورد ها ما هم داریم ...
- بیینم اینا چاخانه که می نویسی ؟
می تونه خالی بندی باشه می تونه نباشه باور یا ردش با عاقلان .....
- سلام . می گم عجب بابای باحالی داری ها هیچی نگفت وقتی گرفتنت ؟
خدا از زبونت بشنوه . من حاضرم بابام رو با شمر ابن ذی الجوشن تعویض کنم . اگه خوبه مال تو بخشیدم بهت اما فردا که 2 قولو زاییدی به من ربطی نداره !!!! اما ای کاش دعوا می کرد یا کتک میزد یا فحش می داد یا حتی می انداختم بیرون اما یک کلمه حرف می زد . بیعار بودن افتخار و هنر و حسادت نداره !!!! یکم فکر کن بهش عزیزم .
- یه چیزهایی هست که فقط ویزتورهای باهوش می فهمن !
این ویزیتورهای باهوش اگه می فهمیدن اصلا ویزیتور نمی شدن ! علافی و بیکاری که باشه جان هم در عذابه . باریکلا به هوشت . بگو مامان جونت برات اسپند دود کنه .هویج هم زیاد بخور .
- مست پشت فرمون نشستن و بازی با جون آدمها پست ترین کارهاست .اگه امثال باباهای تو نبودن مملکت اینجوری نمی شد .
درسته من به شما حق می دم . مست نشستن پشت فرمون مساوی با حماقت . ممنونم . اما یک موردو می دونی ؟ چرا فکر نمی کنی اگه امثال آخوندها نبودن باباهای من هم نبودن ؟ اگه الان هم دوران شاه بود و تو از قماش اون جنوب شهری ها بودی می گفتی اگه درباری ها و ساواکی ها نبودن وضع مملکت این نبود .... چی عوض شده ها ؟ اسم ها فقط . شاه رفت و آخوند اومد . اون مستبد بود اینم هست فقط جیزی که عوض شد این بود که ریده شد به انسانیت .
- من یه خانم کانادایی می شناسم که فارسی هم بلد نیست اما عاشق شجریانه ! درست نیست اعمال سلیقه کنی و بگی شجریان بده !
منم یه ایرانی می شناسم که 1 کلمه هم انگیسی بلد نیست و اصلا تو عمرش لب به سیگار و مشروب و .. نزده اما عاشق موسقی متاله ! و در ضمن اگه دقت کنی می بینی که تو هم داری اعمال سلیقه می کنی و به نوعی می گی شحریان خوبه ! منم اگه دقت کرده باشی گفتم ازش متنفرم . هم سو پیشینه خانوادگیش بده هم خودش . برو ببین تو زندگیش چه کثافتیه بعد بیا دور بگیر .
- عجب حوصله ای داری با این احمقا درگیر می شی .
پدر بزرگم می گفت موقع رانندگی مثل آدم برون . می گفتم من که خوب می رونم . می گفت تو خوب می رونی اما دیگران میان می زنن بهت .
- تنت می خاره تو هم ها ! ده تومن میزاشتی کف دستش خلاص .
من پول هامو تا می کنم و موشک درست می کنم و یا آتیش می زنم و سیگار روشن می کنم به عنوان کبرت و یا می رم توالت خودمو با هزاری پاک می کنم اما اونقدر ارزش برای پولم قائلم که اونو به دست بسیجی جماعت ندم .
- اونایی که نصف ترک هستن بدشون میاد از اینکه بهشون بگی ترک . همیشه در ایران بین این طایفه جنگ بوده ! در ضمن اهالی افغانی که فارسی زبان هستن ایرانی ها رو قبول ندارن .
عزیز دلم . اولا که من اینو اولین باره می شنوم و باور ندارم چون ترکها به خودشون نمی گن ترک و می گن آذری و اگه بگی ترک بهشون بر می خوره ! بعد هم مطمئن باش که ترکها خصلتهایی دارند که باعث شده جنگ لفظی بین اونها و فارسها پیش بیاد . تو نمی تونی اظهار نظر کنی چون فول ترکی !! در ضمن این رو هم بدون اهالی شهر تبریز به تمام مردم شهرهای اطراف می گن دهاتی و اصلا قبولشون ندارن . از اردبیل گرفته تا زنجان !! همه رو از دم دهاتی می دونن ! پس اینجا هم حرفت غلط در اومد ! احتمالا تعداد فامیلات کم بوده و یا ترک اصیل نیستین ! در ضمن من چند بار نوشتم که من فقط دارم خانواده خودم رو مثال میزنم ! قربون سوادت ...
- وقتی تو هموطنت رو به خاطر لهجه از خودت پایین تر می بینی آمریکایی حق داره بتو بگه جهان سومی .
آقای محترم که سطح I Q شما زیر دسته بیل تشریف داره . من قصدم اصلا توهین یا تمسخر نبود و هم اول و هم آخر نوشته خودم گفتم که قصدم چی بوده . اول بهتره بری سطح سواد و درکت رو برسونی به حد نرمان بعد اظهار نظر کنی . اگه من اونها رو مسخره کنم جریان تف سر بالا می شه ! گرفتی عزیزم ؟
- سعی می کنم در مورد کامپیوتر بنویسم در ضمن ممنون که گوشزد کردین راجع به آرشیو . بزودی درستش می کنم .
- سلام حاج خانم این همه سال تو ایران بودم وهیچ ادمی به خوشی و بی غمی تو ندیدم . می خوام ببینمت .
روزی به چارلی چاپلین می گن چطور میتونی آدم ها رو بخندونی ؟ می گه اگه تو دلت غمی به بزرگی غم من داشتی تو هم می تونستی مردم رو بخندونی ! اونایی که منو می شناسن می دونن که من نه تنها شاد نیستم که .... بگذریم . تنها موجود بی غم هم خداست ! دیدن ما هم به قیامت ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001