فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, January 15, 2003
اندر حکایت مشرف شدن حضور آیات عظمی !!!

اکثریت قریب به اتفاق شما نه تنها چشم دیدن آخوند جماعت رو ندارید که حتی سایه اونها رو با R P G هم می زنید , اما من برخلاف اینکه آنتی آخوندم و وقتی آخوندی می بینم دستشوییم می گیره از نوع بزرگ , اما یک آخوند هست که من عاشقش هستم بهتره بگم بودم چون حالا از اون هم متنفرم و اگه زن و بچه نداشت احتمالا باهاش سانفرانسیسکو هم می رفتم به قیمت بر باد دادن ایمانش . آخه نمی دونم این لطیفه رو شنیدین یا نه ؟ من حدود 10 سال قبل چنان مومنی بودم و نور ایمانی و اعتقاد و ارادتی به اسلام و آخوندها داشتم که تمام کتابهای احکام و احادیث و فقه و اصول و عرفان و .. رو می خوندم و دنبال می کردم اما بعد از اینکه همه اونها رو تموم کردم برعکس اینکه می گن با اسلام شناسی به حقیقت می رسی بنده به پوچی رسیدم و تازه فهمیدم همه اینها یعنی کشک و یادمه همون روز همه کتابهام رو ریختمشون دور به همراه عقاید خودم و ترک دیار ... ! یادمه در همون دوران یکبار هم در محضر جناب قرائتی بودم و با ایشون درمورد شیطان و این جور مسائل بحث می کردم که طبق معمول که آخوند جماعت فکرش منحرفه و دور و بر سکس و فرو رفتگی و بر آمدگی دور می زنه این جناب هم شروع کرد مثالی رو گفتن که روزی مرد زاهدی بود که بعد از سالیان سال می رسه به نهایت تقوا و فقط چند روزی مونده بود که دوره اش تموم بشه و شیطان هم که می خواسته این آقا رو از راه بدر کنه خودش رو شکل زنی زیبا در میاره و خلاصه مخ این زاهد رو می زنه و باهاش همخوابه می شه ! فردا صبح از جلد خودش بیرون میاد و بشکن زنان میگه دیدی ایمانتو به باد دادم ؟ اون زاهد هم ککش نمیگزه و میگه دیدی منم ترتیبت رو دادم ؟؟؟ اینم شده حکایت ما ... خلاصه این عزیز نفرت انگیز کسی نیست به جز آیت الاه حائری که جالبه بدونین تمام آخوندها دشمن درجه یک ایشون هستند !! ولی حقیقتش اینه که در پایان این مصاحبه باز به یک نتیجه رسیدم و اون هم این بود که کلا نسل آخوند رو باید نابود کرد ! شاید بعضی روشن فکر باشن , اما باز هم یک اصل وجود داره و اون هم اینه که همه از دم بدرد زیر خاک و تبدیل شدن به کود حیوانی اعلاء می خورند ...

به هر حال بعد از چند روز تماس و کلی التماس و من بمیرم تو بمیری و دادن چند صد دلار ناقابل از کیسه خلیفه سردبیر موفق شدم برای یک ساعت از جناب حائری وقت ملاقات بگیرم تا هم پاسخ گوی ابهامات من باشند و هم کمی از حضور با ایشون فیض ببرم و هم این اسطوره کفر رو در دیار کفر امتحانی کرده باشم " آزمون انسانی - الهی " . ساعت 6 سوار تاکسی شدم و حدود نیم ساعت بعد رسیدم به منزل ایشون . نزدیک در نرسیده 2 نفر محافظ دورم کردن و ازم کارت شناسایی خواستن . بعد از نشون دادن کارت و گرفتن اجازه از صاحب خونه اجاره ورود داده شد و داخل شدم ...
اتاقی بود خیلی تمیز و شیک با لوازمی تقریبا می شه گفت لوکس و مدرن ... اول از همه عیال ایشون اومدن به پیشواز با چهره ای جالب :بلوز و دامن گل منگلی و کاملا هم بی حجاب !! از چادر و روسری و این مزخرفات خبری نبود ... راهنماییم کردن به سمت اتاق پذیرایی و من که انتظار نشستن رو زمین و تکیه به پشتی و مخده رو داشتم با دیدن مبل های استیل کلی متعجب شدم و فکر کردم که لابد اشتباهی اومدم و سوال کردم اینجا منزل حاج آقا حائریه ؟
- زن هم با تبسمی نمکین و ته لحجه اصفهانی جواب داد : بله پس قرار بود کوجا باشِد ؟
اوم .. خوب می دونین من انتظار چیزهای دیگه ای رو داشتم !!
... خنده ....
پالتوم رو در آوردم و دادم به خانم و داخل پذیرایی شدم ..
میشینم و خانم برای آوردن اسباب پذیرایی منو ترک می کنن ... اطاق و اشیاء رو برانداز می کنم ... تابلوهای گوبلن فرانسوی و فرشهای ایرانی و ظروف کریستال ... برام خیلی جالبه که وارد منزل آخوندی شدم که به زیبایی ها و مسائل مادی هم توجه داره و بیشتر از حسن انتخابم راضی می شم ... تو همین فکرها هستم که صدای یا الاه بلند می شه ....

یک توضیح " من نمی دونم کی این یا الاه رو اختراع کرده ؟ یک عده می خوان برن مستراح و برای اینکه بدونن کسی تو هست یا نیست می گن یا الاه ! یک عده می خوان وارد خونه کسی بشن باز می گن یا الاه ! یک عده می خوان وارد اتاق خواب خانمشون بشن باز می گن یا الاه ! آخر هم ما نفهمیدیم این چه معنی میده ؟ آژیر آخوندهاست یا یک واژه عربی که وارد فرهنگ ما شده به زور ؟ "

انتظار عبا و عمامه و دستار و دستک و نعلین و تسبیح رو دارم .... اما با چهره ای مواجه می شم که خشکم می زنه !!!! موهایی با فرق راست و صورتی که دارای ریشی با آرایش معروف به ستاری و کمی هم تُنُک و سفید و سیاه . کت و شلوار طوسی راه راه مرغوب و کراوات زرشکی !!!!!! بقدری شوکه شدم که خودشون هم می فهمن و یک اِهمی می کنن و بعد هم می گن بفرمایید ...
به زور می شینم و زل میزنم بهش .. زبونم بند اومده !! آخوند اینجوری ندیده بودم ! در همین موقع خانم خونه وارد می شه با یک سینی قهوه و کیک و شیر و شکر ... تعارف می کنه و بعد هم اتاق رو ترک می کنه و ما رو تنها می گذاره !
حاج آقا فنجان رو برمی دارن و تعارف به نوشیدن می کنن و صحبتهای متعارف و معارفه می کنیم ... بوی ادکلون کنزش توی اتاق پیچیده و منو مست کرده .... باز هم انتظار بوی گلاب یا عطر مشهدی داشتم ولی " کنز " رو هرگز !!!!
بعد از صرف نوشیدنی شروع می کنم به سوال :

- اولین سوالم در مورد تاریخچه مبارزاتشون هست . خلاصه ای رو که گفتن به این صورت بوده که در دوران قبل از انقلاب وارد حوزه علمیه قم می شن و بعد از اتمام دروس حوزه به صف مخالفان شاه فقید می پیوندن که باعث می شه برای مدتی تبعید بشن به مناطق کویری لوت ! بعد از انقلاب هم بعلت مخالفت با حکومت اسلامی و سخنرانی های افشاگرانه خلع لباس می شن و از جریان کنفرانس برلین هم حکم قتل ایشون صادر می شه و در آلمان مورد 2 سوء قصد نافرجامی قرار می گیرن که بدبختانه جون سالم بدر می برن .. در حال حاضر هم که در شبکه .... بطور منظم سخنرانی می کنند و من هم در .... خدمتشون رسیدم .
" یک توضیح !! در بین نظامیان مرسومه فردی که از دستورات مافوق سرپیچی می کنه درجه هاش رو می گیرن ! و در بین روحانیت هم مرسومه کسی که از قوانین حوزه سرپیچی می کنه لباس روحانیت رو ازش می گیرند به اصطلاح میگن خلع لباس که بنیانگذار اون رضا شاه کبیر بود ... با این تفاوت که اون همه ملاها رو از دم خلع لباس کرد .. روانش شاد "
- سوال کردم در مورد علت مخالفت ایشون با حکومت اسلامی :
منطق جالبی بکار بردن و اون هم این بود که گفتن : در اون زمان ما آمدیم و گفتیم مردم بیان رای بدن به جمهوریت !! در حالیکه جمهوری چیزی نیست که بشه بهش رای داد و اگه قرار به برقراری جمهوری هست پس رای دادن به جمهوری زیر سوال بردن خود جمهوریت و آزادی می شه و بعد هم اعلام کردن 99,9% مردم ایران به جمهوری اسلامی رای دادند و این خلاف اصول جامعه آزاد و جمهوری و انقلاب بود . ما در اون زمان هدفمون برچیدن شاه بود و برقراری محدودیتها و کم کردن آزادی های افراطی نه ایجاد خفقان .
- سوال کردم علت اینکه در اسلام گفته می شه زن از مرد کمتر ارزش داره :
کدوم اسلام ؟ ما دو جور اسلام داریم ! یکی اسلام ناب محمدی که همون اسلام راستین هست و یکی دیگه اسلام تحریف شده که حکومت ایران وضع کرده و هدف اون صرفا مشروعیت دادن به فعالیتهای استثماری ملت ایران هست ... زن در تمام موارد در اسلام با مرد برابر هست و بوده .
- یعنی شما می گین منی که روبروی شما نشستم با شما برابرم ؟
چشم غره ای کرد و بعد از مکثی نسبتا طولانی .... اول روشن کنید از چه نظر ؟ اگر جنسی باشه که برابر نیستیم .... " یعنی شما برترین ؟ " بله !!!! پس این رو انکار می کنین که شما هم از یک زن متولد شدین ؟ ....... " بازی با کلمات " ...... ما از نظر حق و حقوق اجتماعی و شرعی برابریم . لطفا سوال بعدی ...
- ار نظر فکری و عقیدتی چطور ؟
لطفا وارد جزئیات نشین . می دونین که من بیشتر از یکساعت نمی تونم شما رو بپذیرم !!!!
- نظرتون راجع به اجبار تمکین زنها از مردها چیه ؟
اصولا زنها مختارند که از مردها تبعیت کنند ولی عرف این هست که اگر انجام ندهد ناشزه محسوب می شود !! در وحله اول زن می تواند از راههای مختلف مرد رو جذب کند و اگر نشد از موارد دیگه مثل محبت کردن دل شوهر رو بدست بیاره ..... و " کلی مزخرف "
- اومدیم و زن همه راهها رو طی کرد و به نتیجه نرسید و باز هم مرد آزار و اذیت رو ادامه داد در این صورت ؟
حواله به خدا !!!! من که قاضی نیستم یا وکیل وصی زنها !
شما چرا ظاهر و نوع زندگیتون با هم کیشان خودتون متفاوته ؟ به این علت نیست که خلع لباس روحانیت شدین ؟ یا زندگی در غرب باعث این تغییرات شده ؟
این یک نوع فریاد اعتراضه !! و دلیل خاصی نداره و ربطی به اون جریانات باطل نداره ! من کلا به اون حکم اعتقاد ندارم و زندگی در غرب هم باعث آگاهی و باز شدن بیشتر دید من نسبت به اسلام و انسانیت شده نه برای صرفا مادیات .
- با وضع زندگی شما می شه حدس زد به مادیات هم توجه دارین ..
هر انسانی به مادیات توجه داره و شما حساب منو با کسانی که صرفا روی قوانین تحریف شده اسلام در ایران رفتار می کنند جدا کنید ! کشیشها هم به مادیات علاقه دارند و ما هم مثل اونها انسانیم و در واقع انسان طالب کمال و زیباییه !
- یعنی شما هم مثل کشیش ها مشروبات الکلی یا شراب مصرف می کنید ؟
به حدی که از حال طبیعی خارج نشم , بله !!!!!! آس خودم رو , رو می کنم و می گم : پس می شه لطفا برام کمی نوشیدنی بیارین ؟ دهنم خشک شده !! " امتحان "
- چی میل دارین ؟
به انتخاب شما یک نوشیدنی خنک .... بلند می شه و بیرون می ره و کمی بعد با " شامپاین " وارد میشه !!!!!!!
- می پسندین ؟
WOW " تو دلم می گم چه آخوند خوش اشتهایی " چرا که نه اما فکر نمی کنین تاثیر شامپاین کمی سریع باشه ؟؟؟ من عادت دارم شما هم اگر زود می گیرتون خودکشی نکنین مفت که نیست کوفت باشه !!!!
" خاک بر سر الدنگ نمی دونه من با یک گالون وودکا هم مست نمی شم "
موقع باز کردن چوب پنبه با مشکل مواجه می شه زیر چشمی نگاهش می کنم و اون هم هی زور بی خود می زنه و حرص می خوره .. آخر طاقت نمیارم و می گم : می خوایین کمکتون کنم ؟
نخیر , شما فقط سطل رو نگه دارین ... سطل رو نگه می دارم و در همین موقع چوب پنبه کنده می شه و صاف می خوره تو پیشونی من !!! حرصم در اومده و منتظرم که تلافیش رو در بیارم ...
2 تا گیلاس پر می کنه و بدون گفتن سلامتی گیلاسش رو بر می داره و به مبل لم می ده و شروع می کنه به مزه مزه کردن . من اما نقطه ضعفش رو که پیدا کردم با یک جرعه کل گیلاس رو که از خسیسی تا نیمه پر کرده می نوشم و دوباره پر می کنم ... و ادامه سوالات :
همسر شما بدون حجاب بودند ... آیا موقع بیرون رفتن از منزل هم بی حجاب ظاهر می شن در انظار ؟
خیر و اصولا خانم من مختارند که هر طور دوست دارن بیرون برن اما ما متفقا موافق ححاب هستیم .
شما یا همسرتون ؟
چقدر کنجکاوی می کنید ... و نگاهی به ساعت !!!! گیلاس دوم رو هم تا آخر می خورم و سومی رو پر می کنم !! با دلخوری و چشمهای گرد شده به من نگاه می کنه ولی بروی خودش چیزی نمیاره ! هنوز گیلاس خودش خالی نشده و حدس می زنم که برای افه اومدن داره می خوره و اصلا اهل مشروب نیست و این کارش جنبخ تبلیغاتی داره .... دوباره ادامه میدم :
شما در ..... شاگردانی دارید که اکثرا غیر ایرانی هستند و یا از ادیان دیگه ! آیا تعصبی ندارید مثل بعضی از روحانیون بر روی داشتن شاگردانی مسلمان سنی یا غیر مسلمانان ؟
خیر ... از نظر من ادیان دیگر هم قابل ستایش هستند و هر کسی آزاد هست هر دینی رو که دوست داره انتخاب بکنه و اگر شما مطالعه کرده باشید می فهمید که اکثر ادیان از نظر دستورات دینی با هم برابرند ! بودا - اسلام - یهود - مسیحیت و ... همه در اصل به یک چیز تکیه دارند با این تفاوت که نوع اعمال مذهبی اونها متفاوت هست ..
- تا بحال دو مورد سوء قصد نسبت به شما صورت گرفته ! آیا از مرگ می ترسید ؟ بیرون منزل دو محافظ دیدم علت حضور اونها .. ؟
این طبیعی هست که هر انسانی از مرگ می ترسه ! کسی منکر نیست . اما مرگ طبیعی با قتل متفاوت هست و من هم برای تامین جانی باید اقداماتی انجام بدم ...
دوباره گیلاسمو پر می کنم و تا بطری رو می گذارم توی سطل صدا می کنه خانم .... بعد از چند ثانیه همسرش میاد و اشاره می کنه که سطل رو ببره !! منم سریع گیلاس 4 رو می رم بالا و قبل از رسیدن زن , گیلاس بعدی رو هم پر می کنم و با سطل میدم دست همسرش و تشکر می کنم و با تحویل دادن یک لبخند و بلند کردن گیلاس به نشانه به سلامتی که تا عمق وجودش رو ذوب می کنه از حرص دوباره ادامه می دم :
- در آمریکا بهنگام فوت ایرانیان گاهی اتفاق افتاده بعلت نبود روحانی , توسط آداب و رسوم مسیحیان دفن شدند با بزک کردن مرده و قرار دادن در تابوت .. اینطور که من می دونم این اعمال خلاف دین اسلام هستند ... نظری دارین ؟
کلا اینها رو نفی می کنم و طبق اصول اسلامی باید یک مسلمان غسل داده بشه و نماز میت خوند و در کفن پیچید ... و توصیه می کنم به حکومت ایران که عده ای از روحانیان رو به خارج از کشور بفرستند .... " همه چیز شنیده بودیم الا صادرات آخوند "
- در بعضی کشورها قوانین , اجازه دفن بصورت آزاد رو نمی دن مثلا در سوئد جنازه رو می سوزونند بعلت آلودگی و اعتقادات وایکینگها و ..
ما قبرستانهای خاصی داریم که توسط مسلمانان خریداری شده زمینهای آنها و مجوز هم از دولت فدرال داریم ... دولت سوئد را نمی دانم . بحث ما آمریکا بود ...
یعنی مسلمانان کشورهای دیگه برای شما اهمیت ندارند ؟
اشاره به ساعت ... وقت شما تمام شده .. خوشحال شدم از زیارت شما .
حدس می زنم که علت عصبانیت چی بوده ولی به روی خودم نمیارم و برای اینکه آخرین ضربه رو هم بزنم گیلاس پنجم رو هم می خورم یک نفس و بلند می شم . کمی سرم گیج می ره و در حفظ تعادلم مشکل پیدا می کنم اما خودمو جمع و جور می کنم و مخصوصا دستم رو جلو میارم به نشانه دست دادن بعنوان آخرین آزمون که با کمال تعجب دست منو می فشاره !!!! از خانم هم تشکر می کنم بخاطر پذیرایی و پالتوم رو می پوشم و می زنم بیرون ... برف به آرومی در حال باریدن هست و هوا خیلی سردتر شده اما من شرشر عرق می ریزم و برای خنک شدن بشکن زنان و خوش و سرحال تا انتهای خیابان رو پیاده طی می کنم و کمی جلوتر تاکسی می گیرم و می رم خونه ....

نتیجه گیری که من تونستم در این دیدار کوتاه بکنم این بود که گاهی باید برای پیروزی در مقابل دشمن از دشمن استفاده کرد . برای مثال در علم پزشکی میان از خود بیماری یا سم , واکسن و پادزهر و سرم تهیه می کنن و همون واکسن که در واقع میکروب ضعیف شده هست باعت ایمنی می شه و نابودی بیماری !! در اینجا هم باید بگم که تنها یک چیز می تونه آخوندیسم رو نابود کنه و اونهم استفاده ابزاری - تبلیغاتی آخوندهای به اصطلاح منحرف در برابر آخوندای مثبت هست !!!! وگرنه آمریکا بیاد بمب لیزری بندازه سرشون - رضا شاه نوینی ظهور کنه و اونها رو به دریا بریزه یا مردم انقلابی نو آغاز کنند هیچ فایده نداره ... امشب فهمیدم که یک آخوند هر اندازه که روشن فکر و امروزی باشه باز هم آخونده درست مثل اینکه بیاییم ماهیت سنگ رو تغییر بدیم و تبدیل به شن و ماسه کنیم ! در هر حال هر دو عنصر سخت هستند و فقط تغییر چهره دادن ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001