فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, January 30, 2003
یک بلایی سر شما مردها بیارم که حظ کنین ! حالا من دنبال شوهر می گردم ها ؟؟؟؟؟ اصلا من ...... لا الاه الا الاه !!!!! دهن منو باز می کنین دیگه !! هر چی من میخوام ساکت بمونم و هیچی نگم نمی شه !!!! خودتون خواستین ها :

آقا تا حالادقت کردین مردها برای اینکه از دختری یا زنی به پستی و حقارت و بیشرمی یاد کنند اونهم در نهایت درماندگی و اوج بدبختی که دستشون به فلانشونم بند نیست می گن : هه هه دختره رو نیگا !!!! دنبال شوهر می گرده !!
من نمی دونم چرا اگر هر زن یا دختری بیاد و از احساسات درونیش و مسائلی که کاملا طبیعی هستند , ولی فقط و فقط مردها و پسرهای بی جنبه ایرانی فکر می کنند که این احساسات در یک مرد باید وجود داشته باشه نه در یک زن , حرف بزنن , براشون عجیب جلوه می کنه و باعث نسبت داد هزاران فحش خوار و مادر و حرفهای رکیک می شه به دختر بیچاره و مطمئنا اگه دستشون هم به طرف برسه ترتیبش رو هم می دن . و وقتی هم می بینن دستشون از همه جا قطع شده , بند می کنن به تهمت زدن و خاله زمک بازی و یک مشت اراجیف و حرف مفت مثل :
طرف داره دنبال شوهر می گرده ....
طرف داره گربه رو دم حجله می کشه ....
طرف داره به در می گه دیوار گوش کنه .....
یادمه یه پسری برام نامه داده بود که من تا حالا نمی دونستم دخترها هم از سکس خوشوشن میاد یا اینکه اصلا دخترها هم می دونن فرق بین ک ... و ک .... !!!!!! جل الخالق !!!!!
من نمی دونم مگه شما مردها فکر کردین که فقط خودتون دارای احساس و غریزه جنسی هستین و فقط شما هستین که فلانتون مثل چاقوی ضامن دار یهو سر به فلک می کشه و دیوار رو سوراخ می کنه و زنها چون شکر خدا از همین پدیده بدترکیب و بی قواره محرومند دیگه هیچ نوع احساسی ندارند و نباید هم داشته باشند ... شما مردها خودخواه ترین موجودات عالم هستین . چون همیشه همه نوع کاری برای شما آزاد و رواست ولی برای زنها حروم و کفره !!!
خودتون هر زمان اراده می کنین با صد قلم زن و دختر همخوابه میشین و به هر نوع و شکلی خودتون رو ارضاء می کنین از روشهای مصنوعی باب طبع خودتون تا روشهای طبیعی !!!!! اما کافیه زنی بخواد همین کارها رو انجام بده مثل خار می ره تو چشمتون ! چشم ندارین ببینین !!! حرفم با اون عده پسرهاست که ادعای برادری می کنن و خودشون صد تا دوست دختر می گیرن و هزار بلا سرش میارن اما وقتی نوبت خواهرشون میشه بیچاره اصلا حق نداره با هیچ پسری هم صحبت بشه چون داداش جونش غیرتش گل می کنه !! واسه دختر مردم که غیرت نداره واسه خواهرش داره ! شکر خدا که ما برادر نداشتیم ....

حالا کمی حرف حساب !!
آقا اصلا اگه دختری دنبال شوهر بگرده مگه گناه کرده ؟ مگه زنها آدم نیستند و فقط باید انتخاب بشن مثل کنیز و مردها هستند که همیشه باید گل چین کنند زنها رو ؟ و زنها هم لای زر ورق بپوسن تا مردی سوار بر پراید سفید از راه برسه و برن خونه بخت ؟ چرا زنها همیشه مثل گوسفندهای توی آغل بی اراده باید برای قصابی انتخاب بشن ؟
جریان اون جوکه رو شنیدین ؟
از یه خانمی می پرسن وقتی آقاتون می خواد با شما سکس داشته باشه چکار می کنه ؟
می گه : هیچی سوت می زنه ....
خب شما چی می گی ؟
هیچی والا . منم می گم حاج آقا شما بودین سوت می زدین ؟

شما آقایون چرا نمی خواهید ظرفیتتون رو بالا ببرین ؟ چرا فکر می کنین اگه دختری از شما خوشش اومد و به شما احساسات نشون داد یا حتی خواست با شما دوست بشه و امکاناتی چه مالی و چه از نوعی دیگه ... رو در اختیارتون قرار بده خیلی تحفه هستین و غرور می گیرتون ؟! نخیر ! این خبرها هم نیست . می دونین اصلا به نظر من زنی که دنبال شوهر نباشه زن نیست و مثل قاطر می مونه !! آخه قاطر از آمیزش اسب و الاغ بوجود میاد ولی خودش هرگز نمی تونه تولید مثل کنه اما در عوض قدرتی بیشتر از الاغ داره !!!!!
شما آقایون هر وقت خواستین با لحن و حرکات زشت و وقیحانه در مورد زن یا دختری صحبت کنید فقط برای یک ثانیه خودتون رو جای اون دختر بگذارید تا متوجه بشید که همه افکار احمقانه و رذیلانه شما ناشی از عدم بلوغ فکری و شخصیتی شماست نه چیز دیگه !!
زنها هم مثل شما احساسات دارند هم از نظر جنسی هم عاطفی هم روحی هم حسی و حتی بسیار بیشتر از شما مردها هم پایبند تر هستند ! خیلی از مردها خودشون رو متفاوت از زنها می دونن و برتر , در صورتی که زن و مرد در همه حال برابرند به جزء در آناتومی و اون هم از نظر من باز هم برابری دارند به نوعی . اگر مرد از نعمت قدرت بدنی برخوردار شده زن از قدرت روحی . اگر مرد از نظر تناسلی با زن فرق داره و بقول مردها برتره , زنها هم دارای یک نعمت بسیار ارزنده هستتند و اون هم نعمت مادر شدنه . شما آقایون هر زمان که خواستید به زنی به چشم بد نگاه کنید فقط این حرف من رو به خاطر بیارید :
هر مردی از دامن یک زن متولد شده ......پس همونطور که برای مادر خودتون ارزش قائلید برای زنهای دیگه هم ارزش قائل باشین مادر شما هم روزی دختر بود !!
در آخر باید اضافه کنم که منظورم با همه مردها نبوده و نیست و فقط عده کمی از مردهاست که فکر می کنند متفاوت هستند و برتر از زنها . چون مردهای فهمیده و انسان زیادی هم وجود دارند و نباید از حق غافل شد .

تو اون شام مهتاب .. کنارم نشستی .. عجب شاخه گل وار .. به پایم شکستی .. قلم زد نگاهت .. به نقش آفرینی .. که صورتگری را .. نبود این چنینی .. پریزاد عشقو .. مهاسا کشیدی .. خدا را به شوره .. تماشا کشیدی ..... تو دونسته بودی .. چه خوش باورم من .. شکفتی و گفتی .. از عشق پرپرم من .. تا گفتم کی هستی .. تو گفتی یه بیتاب .. تا گفتم دلت کو ؟ تو گفتی که دریا .. قسم خوردی بر ما .. که عاشق ترینی .. توی جمع عاشق .. تو صادق ترینی .. همون لحظه ابری .. رخ ماهو آشفت .. به خود گفتم ای وای...... مبادا دروغ گفت .... گذشت روزگاری .. از اون لحظه ناب .. که معراج دل بود .. به درگاه مهتاب .. در اون درگه عشق .. چه محتاج نشستم .. تو هر شام مهتاب .. به یادت شکستم .. تو از این شکستن خبر داری یا نه ؟ هنوز شور عشقو به سر داری یا نه ؟ هنوزم تو شب هات .. اگه ماهو داری .. من اون ماهو دادم ..به تو یادگاری ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001