فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, January 20, 2003
اندر حکایت فواید آخوندها و آخوندیسم !!!

همه ما آخوندها رو موجوداتی متعصب , کوردل , احمق , کهنه پرست و بطور خلاصه کود حیوانی اعلاء می دونیم . اما از نظر من همین آخوندها می تونن خیلی ثمر بخش باشند به شرطی که : از این موجودات منفور و مفلوک در راه ارتقای علم و دانش بشری استفاده بشه ! اگه روزی دوباره انقلاب و کودتایی سر گرفت به جای اعدام و براه انداختن جوی خون و تصفیه نژادی آخوندها می شه یک کار دیگه هم کرد و اون هم به خدمت گرفتن اونها در راه علم و دانش بشری هست ! آخوندها که تا این مدت کارشون سرکیسه کردن دیگران و قلمبه کردن باسن و شکم هاشون و ازدیاد فساد و چپاول ایرانیان بوده و شر اونها دامن ما رو میگرفت , وقتی جمع آوری شدن می شه ازشون بعنوان حیوانات آزمایشگاهی استفاده کرد برای مثال :

- در سفرهای فضایی که بعد از انفجار فضاپیمای چلنجر سفر انسان به فضا لغو شد می شه از آخوندها استفاده کرد و آخوند هوا کرد . چون لطف خدای متعال بهمراه این موجوداته در همه حال حتی می شه ایننها رو به خارج از منظومه خورشیدی هم فرستاد .
- برای درمان بیماری های لاعلاج مثل : ایدز , ابولا , هپاتیت , دیابت , آلزایمر , ام اس , پارکینسون , جنون گاوی و انواع سرطانها می شه از این موجودات استفاده کرد !! مخصوصا جنون گاوی که چون اکثریت قریب به اتفاق آخوندها از نسل گاو تشریف دارند این واکسن زودتر به نتیجه می رسه !!
- پیوند اعضاء : چون به هر جهت نمی شه از خون عده ای از آخوندها گذشت و ریختن خون این عده مباح هست و درهای رحمت الهی رو بروی مردم ما می گشاد و ثواب کبیره داره میشه از اعضای اونها که مثل ساعت اتمی کار می کنه برای نیازمندان به عضو استفاده کرد .
- برای سفر به مناطق خطرناک کره خاکی و اکتشاف مناطق کشف نشده ! این کار یک حسن اقتصادی داره اون هم اینه که چون دست علی و خدا " ید الاه " به همراه آخوندهاست , به همین دلیل از بلایا مصون هستند و همین زوال ناپذیری آخوندها می تونه کمک شایانی به کشف ناشناخته ها کنه !
- کشف مناطق زیر آبی دریاها و اقیانوسها : عده ای از آخوندها از نسل کوسه هستند و بدل های فوق العاده ای بشمار میان و می شه از اونها برای اکتشافات زیر دریا استفاده کرد .
- برای درمان بیماری های جنسی آخوندها بهترین نمونه هستند چون همه از دم ویاگرا سر خود هستند هر آخوند نرینه یک آتش فشان شهوت بحساب میاد و می تونه یک گالن اسپرم در هر ساعت تولید کنه که مناسب هست برای انواع آزمایشهای ژنتیکی و DNA اونها هم فوق العاده ست !!!
- دختران آخوندها بهترین و پسندیده ترین مدل های سکسی هستند برای تهیه فیلم های Secret Voyeur چون همه آفتاب مهتاب ندیده اند و همینطور بازی در رل دختران جنگل در نقش جین و تارزان با داشتن پاهایی پشمالو و سبیل ها و ابروهای پر پشت که صرفه جویی فراوانی رو در بر داره چون احتیاج به گریم ندارند ... و تا سن 100 سالگی دست به موهای تنشون نمی زنن و از همه مهمتر که ویرجین و مریم مقدس هم هستند تا سن 200 سالگی .
- از همسران آخونها هم می شه در انواع آزمایشهای Power Sexual استفاده کرد چون زنی که با یک گاو نر مهیب و ارضاء نشدنی و کوره شهوت بنام آخوند صبح تا بوق سگ طرف هست دارای قابلیت و توان و استعداد بالقوه ای برای تحمل انواع فشارها و آزمایشات سخت و طاقت فرسای جنسی هست و بهترین نمونه برای این قبیل آزمونهاست که بتونه همزمان با 100 مرد سکس داشته باشه و کمک عظیمی هست برای کشف و درمان نازایی چون هیچ زن آخوندی رو ندیدیم که عقیم باشه و همه از دم یک کرور کور و کچل پس انداختن .
- از فرزندان ذکور آخوندها هم می شه یک لشکر پیشمرگ و فدایی اخته بنام سپاه فداییان اسلام ایجاد کرد تا در مواقع ضروری در پناه اسلام به مقابله با دشمنان ایران زمین بپردازند .
- از زنان آخوند میشه برای ازدیاد نسل استفاده کرد و زنانی که بارور نمی شن شوهرانشون می تونن با دادن اسپرم و انجام لقاح مصنوعی با زنان آخوند صاحب فرزند بشن .
- خانواده های آخوند می تونند بطور خانوادگی در فیلم های در حرمسرای سلطان ایفای نقش کنند و می شه صادرشون کرد به استانبول ترکیه برای این قبیل فیلمها !
- صنعت فیلم سازی هالیوود هم می تونه استفاده فوق العاده ای از آخوندها ببره ! چون این شرکت هر ساله مبالغ کلانی خرج می کنه تا هنر پیشه های فیلم های ترسناک رو گریم های پر خرج و طاقت فرسا کنه , اما یک آخوند با ظاهر مخوف و مهیب و رعب انگیز خودش که اُتو فرانک اشتین زاده شده می تونه بشه هنر پیشه نقش اول فیلم های ترسناک بصورت مجانی و حتی اسکار هم بگیره !!
- در آزمایشهای جهش ژن ها هم می شه از آخوندها استفاده کرد چون همه از دم بدون استثنا دارای ژن های جهش یافته و تغییر شکل یافته هستند و به همین خاطر تبدیل به موجوداتی غیر عادی و پست تر از نژاد بشری شدند !
- در صنعت تولید غذای سگ و گربه و ماهی می شه از آخوندها استفاده کرد با اون همه بدنهای پروار و گوشتهای لخمی که دارند بهترین غذا برای سگها و حیوانات خانگی هستند . و همچنین در صنعت تهیه روغن حیوانی چون می دونیند که دنبه و پیه آخوندها زوال ناپذیره و همه از دم خیک روغن متحرک هستند .
- از زنان آخوند برای اقناع و ارضاء و سیراب کردن حس شهوت پسران و مردان مجرد در خانه های عفاف استفاده شایانی برد و هر زن می تونه در روز 100 مرد رو سرویس بده بدون اینکه ککش هم بگزه ! البته با کشیدن گونی روی سر و کله اونها !!!!
- امروزه دنیا در مورد شبیه سازی انسان فریاد اعتراضش بلند شده ! اما می شه از آخوندها در آزمایشهای شبیه سازی حیوانات شبیه انسان استفاده کرد. چون آخوندها حیواناتی هستند فوق العاده شبیه به نژاد انسانی با یک اختلاف و اون هم در نداشتن مغز ! در واقع به جای 46 کروموزوم 45 تا دارند و همون یکی عنصر مغز رو تشکیل می داده که اونها محروم شدند از این نعمت ! در واقع با ظهور آخوندها نظریه داروین یکبار دیگه به اثبات رسید و حلقه مفقوده داروین کشف شد که انسان از نسل میمون و بهتره بگم گوریل هست و می شه گفت آخوندها نسل تکامل یافته میمونها هستند و نژاد برتری از گوریلها . از نظر ظاهری فرقی بین گوریل و آخوند می بینید ؟ هر دو دارای بدنی پشمالو و هیکلی مهیب هستند و عقل و شعوری ناقص ! گرچه عقل یک میمون از یک آخوند بیشتره ....
- در صنعت تهیه کود و یا غذای دام و طیور هم می شه از جسد آخونها استفاده کرد . چون این همه سال مواد غذایی غنی که مصرف کردند باید به یک دردی بخوره و با اینکار وارد چرخه طبیعت می شه دوباره ! حیف نیست که زیر خروارها خاک بپوسند و با وجودشون خاک پاک رو آلوده کنند ؟ و جای مرده های ما رو اشغال ؟
- از آخوندها در صنعت نساجی هم می شه استفاده شایانی برد !! شما حساب کنید هر آخوند بطور متوسط 5 کیلو شاید هم بیشتر ریش و پشم داره فقط روی صورتش و حالا کل پشم های بدنشون رو جمع کنیم می شه برای تمام اهالی کره زمین لباس دوخت !!!
- بکار گیری زنان آخوند در مشاغل جنسی باعث رونق اقتصادی کشور می شه مخصوصا در بخش پوشاک بانوان چون هر ساله میلیونها دلار ارز برای خرید پارچه های چادری و شورت و کرست های مامان دوز و کت و پهن برای اونها صرف نمی شه و بیکینی های مد روز که بر طبق استاندارهای اندام ظریف زنانه ساخته شده وارد کشور می شه نه از کشورهای عربی که هر شورت زنانه قالب باسن یک ماده فیل و هر کرستی قالب سینه های ماده گاو باشه !
- یکی دیگه از فواید آخوندها استفاده تبلیغاتی اونها علیه دشمن هست ! کافیه شما بگی دشمن که اینها تا دشمنان فضایی و موجودات فرازمینی هم خطابه بگن و چنان تبلیغی راه بندازن که بیا و ببین ! همین ها می تونن بشن بازوهای موثر ستون پنجم ارتش ایران در کشورهای مختلف و تشکیل یک سرویس ضد جاسوسی رو بدن .
- در امور اقتصادی و صادرات و گسترش مناسب بین المللی هم آخوندها می تونن کار آمد باشند چون می تونن محصولات بنجل ایرانی رو به کشورهای گدا گشنه مثل آفریقا و افغانستان و عربهای سوسمار خور قالب کنند !
- یکی دیگه از فواید آخوندها استفاده در صنعت نفت و پتروشیمی هست ! با این روند اتمام انرژی تا چند سال دیگه سوختی برای تراکتورها باقی نمی مونه و همین آخونها هر کدوم به اندازه 100 گاو بخار توان دارند و می تونن یک هکتار زمین رو در یکساعت شخم بزنند .
- در صنایع هم از آخوندها به عنوان کاتالیزور می شه استفاده کرد و با سوزاندن هر آخوند درست مثل اورانیم 125 عمل می کنند و می تونن یک کوره ذوب آهن رو در یک شبانه روز مشتعل نگه دارن بدون فرایند غنی سازی و مشکل زباله های اتمی هم پیش نمیاد چون خاکستر آخوندها خودش بمصرف کود می رسه ! نیروگاه هسته ای کیش هم نیاز ما رو به اورانیم غنی شده به خودکفایی می رسونه .
- در علم دامپزشکی هم می شه بهترین استفاده رو از آخونها کرد چون یک آخوند دارای شباهت های زیادی به انواع حیوانات از جمله گاو و الاغ و استر و قاطر و اسب و گاو میش و شتر هست و یک مدل تمام عیار حیوانی بشمار میاد . یعنی یک جسم در 5 جسم . دقیقا مثل شتر گاو پلنگ ! برای مثال در صنایع گاوداری می شه انواع روشهای اصلاح نژاد و لقاح مصنوعی و روشهای پرواری رو روی آخوندها تست کرد !

خلاصه ختم کلام اینکه با این همه موارد مفید آیا حیف نیست که ما آخوندها رو بکشیم ؟ حیف این موجودات پر فایده نیست که خوراک کرم و مورچه ها بشن ؟ فقط بیایین تصور کنین با صدور آخوند چه میزان ارز وارد کشور می شه و قضاوت با شما که این فرصت رو از دست بدین یا خیر , از ما گفتن ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001