فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, January 27, 2003
قابل توجه خانم های زینب کوماندو « چادری » :

از روزی که ایران زیر تاراج اعراب وحشی قرار گرفت این سرزمین روی آسایش رو ندید و کم کم در طول زمان اقتدار خودش رو به لطف عده ای مقدس مآب افراطی از دست داد و هر کسی هم که قد الم کرد تا ایران رو به پیشرفت برسونه سرش رو زیر آب کردند ... امیر کبیرها و رضا شاه ها و .... من در طی نوشته هام سعی کردم هر بار بخشی ازمعضلاتی رو که آخوندها به کشور ما وارد آوردند رو یادآور بشم . امروز هم می خوام یک مورد دیگه رو خاطر نشان کنم و اون هم ضرری هست که از برکت سر چادر یا همون سیم خاردار ناموس اُناس آخوندزاده ازش استفاده ابزاری - سیاسی - تبلیغاتی - جنسی , می کنند . شاید فکر میکنید چادر چه ضرری می تونه داشته باشه برای کشور ما جز اینکه عده ای زن فاحشه رو پنهان می کنه در حریم خودش !؟ اما الان دلایلی رو ذکر می کنم که متوجه می شید همین چادر باعث چه پیامدهای مخربی شده در کشور ما :
یکی از صنایع مهم در کشور ما صنعت نساجی هست. امروزه از 40 کارخانه نساجی کشور فقط تعداد انگشت شماری باقی مانده که اونها هم در معرض ورشکستگی کامل قرار دارند ... این صنعت که به لطف رضا شاه کبیر وارد ایران شد و اولین کارخانه نساجی توسط آلمانها در شهر شاهی از توابع استان مازندران راه اندازی شد , تا این زمان از نظر وسایل و تجهیزات به روز نشده و هنوز هم اکثر ماشین آلات این کارخانه ها از همان دوران باقی مانده و اکثرا هم فرسوده شدند و از رده خارج . بعد از انقلاب هم هیچ وقت زمینه ای فراهم نشد که ماشین آلات جدید با کارآیی بالاتر به کشور وارد شوند .
بعد از این مقدمه می پردازم به حکایت خودمون ...... کشف حجاب و اقدامات مرتبط به آن در دوران رضا شاه کبیر باعث شد که میزان مصرف پارچه در ایران بطور چشم گیری کم بشه چون پوشاک اون زمان مردم باقی مانده از نسل قاجار , میزان زیادی پارچه تشکیل می داد و متحد الشکل کردن لباس مردان و عمل پسندیده و عظیم و افتخار آمیز کشف حجاب باعث این صرفه جویی عظیم در کشور شد . برای نمونه بگم که فقط 40 نوع لباس و کلاه مختلف بین مردان دوران قاجاریه ملعون رایج بود و لباس زنان در اون دوره ار 25 تکه پارچه تشکیل می شد و مقایسه سطحی این میزان با لباسهای زنان امروزی که شامل شورت و کرست و بلوز و دامن می شه عمق فاجعه رو نشون می ده !!! بعد از واقعه تاسف بار انقلاب , و اجباری شدن حجاب U مصرف مانتو و بخصوص چادر که از لحاظ متراژ و مقیاس 2 برابر مانتو پارچه مصرف می کرد به طور سرسام آوری افزایش پیدا کرد و استفاده از آن بین عده ای از زنهای فاحشه و امل و فرصت طلب رایج شد , و کم کم چادر مشکی به عنوان حجاب برتر و پوشش رسمی بین زنان معرفی شد , عده ای از کارشناسان به این فکر افتادند که چادر سیاه را در داخل کشور تولید کنند تا از خروج کلان ارز از کشور جلوگیری کنند !! طبق برآوردهای وزارت بازرگانی رقمی در حدود 280 میلیون دلار هر ساله برای این کالای کذایی یعنی چادر U ارز از کشور خارج می شه و صرف واردات این کالا می شه !! خودداری از در اختیار گذاشتن 30 میلیون دلار برای خرید ماشین آلات تولید چادر در داخل کشور از طرف نهادها و ارگانهای دولتی , باعث خروج میلیونها دلار بی زبون از کشور میشه به جای این که صرف پیشرفت و آبادانی ایران بشه صرف خرید یک تکه پارچه کذایی برای با ناموس کردن یک مشت زن احمق و فاحشه می شه ! هنوز برای من روشن نشده که وقتی زنی مانتو می پوشه دیگه این چه حکمتیه که از روش چادر هم می اندازه ؟ بدبخت پیغمبر اسلام از دست این اسلام من در آوردی آخوندها , 1400 ساله که روحش در عزابه . بنا به نظر روانشناسان آقایون به خانم های چادری بیشتر نگاه می کنن و تمایل بیشتری برای هم آغوشی با اونها دارند و علت اینکه در غرب مردان از نوع پوشش زنان هزار و یک شب لذت می بردند همین بود !! جدیدا هم بین فاحشه های محترم که خود من به شخصه احترام فوق العاده ای براشون قائل هستم مد شده که از چادر استفاده ابزاری - تکنیکی می کنند برای جلب مشتری .

نتیجه گیری : تصور اینکه در هر شهر و استان زنهای امل زیادی از این حجاب کذایی استفاده می کنند و همینطور محاسبه تقاضا برای این کالا رو مد نظر داشته باشیم متوجه می شید که هر ساله چقدر به بودجه مملکت گل و بلبل زیان وارد می شه ! با این تفاسیر اگه شما بدونین که زنهای ساکن شهر قم اکثرا همه از دم چادری هستند می تونین به عمق فاجعه پی ببرین !! اینکه شهری که تو دل کویر رشد کرده به لطف آخوندها به تنهایی چند میلیون دلار رو می بلعه و صرف هیچ و پوچ و خیالات و توهمات و اوهام می کنه !
خوب نیست پشت سر مرده حرف زد اما چاره چیه باید حقایق گفته بشه !! این مادر بزرگ من که از نسل اعیان قاجار بود زمانی که انقلاب شد کشف حجاب کرد !!! آخه مادر بزرگ من از اون تیپ زنها بود که به هیچ شکلی چادر رو از خودش دور نمی کرد اما این انقلاب چنان دست آوردی به همراه داشت که باعث شد مادر بزرگ با حیای من از راه بدر بشه و کشف حجاب کنه و به مانتو رو بیاره ....
یک مثال جالب بزنم از این حجاب مسخره :
من یک دختر خاله دارم که در یک وزارت خانه مشغول به کار هست وقتی این خانوم تشریف می برن شرکت , این لباسها پوشش ایشون رو تشکیل می ده :
چادر - مقنعه - مانتو - شلوار - جوراب کلفت - کفش جلو بسته و دستکش سیاه ...... همه از دم مشکی !!! اما همین خانم به محض این که وارد خونه می شن کشف حجاب می کنن , از همون دم در شروع می کنه به لخت شدن و تا می رسه تو اتاقش خیلی خجالت بخواد بکشه شورتش رو نگه می داره !! لباس های منزل ایشون هم تشکیل شده از یک بیکینی یا یک شورت کوتاه و یک تاپ یا مینی ژوپ و تاپ و .... حالا فکر نکنین من مخالف این لباسهام اما وقتی بعد از چند سال اونو توی چادر دیدم اینقدر خندیدم که شاشیدم به خودم آخه مثل این می مونه که Madona مسلمون بشه و بیاد چادر سرش کنه و نماز بخونه !
کسی که محتاج به کاره مجبور می شه به این شکل لباس بپوشه و خودشو مثل انتر و عجوزه در بیاره ! اما ذات اصلی این آدم آزادی و بی حجابی و سکس رو می پسنده و نمی تونه عوضش کنه ! من خودم از برهنگی کمال لذت رو می برم و اصلا به پوشیدگی پا بند نیستم 12 ماه سال رو مثل تارزان سیر می کنم و بابام کشت خودش رو تا یک لباس آستین دار یا شلوار یا دامن بلند یا بلوز یقه بسته تن من بکنه نشد که نشد و دیگه از رو رفت .... !!! من دوست دارم همیشه هر طور راحت هستم برم و بیام و باشم و اگه روزی مجبور باشم برای شغل , خودم رو محدود کنم محاله اون کار رو قبول کنم ! اما متاسفانه به علت نیازهای مادی جامعه ما که پول خرف اول رو می زنه هر کسی قادر به مخالفت با عقاید تحمیلی نیست و از مردم براحتی سوء استفاده می شه !
یک موضوع جالب به ذهنم اومد که بی ربط به این موضوع نیست !
وقتی لنین به قدرت رسید برای اینکه هوا دارهای خودش رو زیاد کنه اول از همه شروع کرد به ترور مخالفان درجه یک توسط " ZETA " ! بعد از اون هم شروع به تبعید مخالفان درجه 2 و 3 کرد به سیبری ! بعد نوبت به کسانی بود که آینده نظام کمونیستی رو باید می ساختن یعنی هواداران ! در اون زمان بعلت جنگ جهانی و جنگ داخلی روسیه بین بلشویک ها " سرخ ها و سفید ها " روسیه به کشور بسیار فقیری تبدیل شده بود و مردم در فقر و گرسنگی مطلق بودند ! بچه ها رو در حیاط مدارس جمع می کردن و می گفتن که کی به شما نون می ده ؟ همه می گفتن خدا !!!! بعد می گفتن پس بگین خدا به ما نون بده ! همه با صدای بلند می گفتند خدا به ما نون بده .... , بعد می گفتن کو ؟ خدا نون داد ؟ دیدین که خدا که نون نمی ده ! حالا بگین لنین به ما نون بده ! به محض گفتن این حرف سبد های نون رو می ریختن جلوی بچه های گرسنه ! و می گفتن دیدن ؟ این لنین بود که به شما نون داد !!! این عمل هم اونها رو بی خدا می کرد و هم طرفدار لنین !
در حال حاضر هم همین روش به نوعی زیرکانه اعمال می شه ! یعنی چه کسی کار می خواد ؟ هر کی که بگه درود بر ..... و ....... و چادر سرش کنه , الکی جانماز آب بکشه و دولا راست بشه !! موقع استخدام هم باید از دادگاه تفتیش عقاید اسلامی یعنی امتحان گزینش عبور کنه و نماز بلد باشه و ادای آدم های با خدا رو در بیاره ! دختر خاله من هم به این صورت استخدام شده ! حالا با گفته های من شما تصور کنین که یه دختر قرطی اونهم با این شرایط به قول آخوندها مبتذل و مستهجن , چطور تونسته از این آزمون ها عبور کنه ؟ دختر خاله من حتی بلد نیست قرآن بخونه !!! دیگه باقی رو خودتون حدس بزنید !!!! نمونه دیگه اون پسر دایی من بود که وقتی دوران خدمتش رو تمام کرده بود اداره عقیدتی نظام وظیفه برای دادن کارت پایان خدمت ازش امتحان عقیدتی گرفت و 5 بار رد شد آخه از بس خانواده ما مومن هستن که همه از دم نور ایمانمون نور بالا می زنه ..... ! خلاصه کسانیکه نماز بلد نبودند رو رد می کرد و اضافه خدمت می خوردند تا زمانیکه نماز رو یاد بگیرند !
خاتمی تو عمرش یک حرف جالب زده :
" اسلامی که به نام عقب ماندگی و فقر و بی داد و زور و ظلم و جور بر جامعه و مردم تحمیل می شود , نمی خواهیم .... "
ارواح عمه ات !

~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001