فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, January 05, 2003
هفته قبل رفته بودم هتل اوین برای همایش محیط زیست !! نیمی از مدعوین خارجی بودن . صحنه های غریبی دیدم که با اینکه خودم ایرانی هستم و عادت به رفتار و خلق و خوی عجیب هموطن هام دارم با این همه باز هم رو سرم صد تا شاخ در اومد . دیگه وای به حال مهمانان خارجی که اومده بودن برای همایش و این آدم های گل و بلبل رو تماشا می کردن !!!!!! بیخود نیست توی غرب اکثرا می گن ایرانی ها به موجوداتی خشن و بدور از آداب معاشرت شناخته شدند !! البته این اوصاف آخوند هاست و غربی ها به اشتباه اکثریت مردم ما رو با آخوند ها یکی می دونند ! و اما :

بعد از همایش خسته کننده و بی حاصل و فرمالیته , همه مهمانان رو دعوت کردن به صرف ناهار در رستوران هتل اوین !! میزهای بزرگی رو سرتاسر چیده بودند که روی اون انواع و اقسام غذاها و بیشتر هم غذاهای دریایی و گیاهی بود . در بین مدعوین افراد گوناگونی هم بودند از جمله اراذل و اوباش لاریجانی پلید بی وجود . مثل فیلمبرداران و گزارشگران شبکه خبر و شبکه 5 و خبرنگاران مطبوعات و عده ای هم از کارشناسان و دانشجویان ایرانی محیط زیست و اساتید دانشگاهها و باقی مهمانان هم خارجی بودند !!
موقع صرف غذا که شد چیزی که باعث حیرتم شد نوع غذا خوردن این دو قشر و تفاوت ذائقه اونها بود !! به محض نشستن , همه ایرانی ها حمله کردن به غذاها , اونهم غذاهای حجیم و شکم پر کن و به اصطلاح عمله سیر کن !! و نمی دونستن از چی بخورن و باورتون نمی شه که این خارجی های بدبخت فقط با چشمهای از حدقه در اومده نظاره گر رفتار و عملکرد این طایفه قحطی زده تاتار بودند :
چند نمونه رو که خودم به چشم دیدم غذا خوردن زهر مارم شد برای نمونه مرد بغل دستی من بشقابی رو برداشته بود و توی اون رو پر از باقالی پلو کرده بود روی اون 2 تا ماهی گذاشته بود و 2 تا هم سینه بزرگ مرغ و کنارش هم ژله و نون خامه ای و کرم کارامل و سالاد و خلاصه موقع خوردن از هر کدوم اینها یک گازی می زد و ..... حالت تهوع بهم دست داده بود از دیدنش و دیگه بدبخت خارجی ها چی می کشیدن ؟
شخص بعدی هم یک آدم ریشوی چاقی بود که توی بشقاب خودش رو پر از جوجه کباب کرده بود و با دست مشغول خوردن بود و اصلا به اطراف توجه نداشت , انگار رل رابینسون کروزو رو بهش داده بودن !! یکی از زنهای خبرنگار هم چادرش رو به سبک قمر خانم دور کمرش بسته بود و داشت خودش رو خفه می کرد و خلاصه چنان جنب و جوش و ترافیکی در قسمت ایرانی ها بود که آدم بی اختیار هیجان زده و عصبی می شد و اشتهاش رو از دست می داد ! اما در عوض در قسمت مقابل همه مهمانان بشقابهاشون شامل 2 یا 3 قاشق برنج و اکثرا هم ماهی و سالاد بود اون هم در 1 یا 2 تکه !!
بیشتری ها هم که فقط سوپ می خوردن یا سالاد یا دسر یا نوشیدنی و میل چندانی به خوردن ناهار مفصل نداشتن و فقط هم زل زده بودن به ایرانی ها و چه فکر ها که می کردن خدا می دونه !!!؟
حالا این به کنار , بغل من چند تا از این شبکه خبری ها بودند که وقتی به حد انفجار غذا بلعیدن , دوباره تبانی کردن که بریم حالا دسر بخوریم و اون هم چه خوردنی همه نوع دسری رو با هم برداشته بودن و یکجا می خوردن ! آخه من نمی دونم مثلا نون خامه ای و کرم کارامل و ژله و بستنی و شکلات و پای و کیک و شیرینی رو مگه می شه با هم خورد ؟! اون هم هر کدوم یک بشقاب پُر !!!! یکی نیست بگه کاه از خودتون نیست کاهدون که مال خودتونه بابا !!! بعضی از این زنهای چادری مزخرف و گدا زاده هم که کیسه نایلون در آورده بودند و در استتار چادر برای فک و فامیل و شوهر و بچه و .... خودشون مشغول جمع کردن غذا بودن !! حالا نکته جالب این بود که وجه تمایز جدا سازی ایرانی ها از خارجی ها مخلفات روی میز بود که در اون قسمت مشروبهای الکلی ساخت شرکت زمزم چیده شده بود و در این قسمت فقط نوشابه و آب معدنی موجود بود !!!! باز هم صد رحمت به جنبه خارجی ها ! والا اگه میدون به ایرانی ها میدادن همون جا تا خرخره مشروب می خوردن و بعد هم عربده کشی و زن بازی و کتک کاری شروع می شد ...

وقتی من میام می نویسم ایرانی جماعت جنبه هیچ کاری رو نداره - ملاباجی و ملا جماعت جاهل و وحشی و شپشوئه - لاریجانی , سگ خانه زاده - تلویزیون ایران مسهلی بیش نیست - مرد ایرانی شبیه راهزن هزار و یک شب و سر دسته چهل دزد بغداده - افعال مردم ایران مثل ندید بدید ها و قحطی زده هاست - چادری جماعت زیر چادر فاحشگی می کنه - درد مردم از دین سالاری افراطی و خرافات ناشی می شه و ...... به من اعتراض می کنید که مگه تو ایرانی نیستی که اینقدر از ایرانی ها یا لاریجانی بد میگی ؟ !! اما من نمی دونم کجای دنیا اوضاعش اینطوره ؟ والا ما تو آفریقا که اسمش بد در رفته دیدیم تو هند و بنگلادش هم دیدیم تو پاکستان و مالزی و سنگاپور و کره و پرو و خلاصه اکثر کشورهای در حال توسعه و جهان سومی دیدیم ملتش رو اما هیچ کجای دنیا مردم غریب تر و مرموزتر و بی وجدان تر و پدر سوخته تر از ایرانی جماعت نبودند که حتی سر پدر و مادر خودشون رو شیره می مالن تا به نون و نوایی برسن . تزشون اینه که اگه نخوری می خورنت !! هیچ کجای دنیا این گرفتاری ها دیده نمی شه که ما تو ایران داریم !
دنیا داره موشک هوا می کنه مرتب , ما هم ملا هوا می کنیم و هنوز در گیر این هستیم که فلان زن و دختری رفت و فاحشه شد و بریم با پاره آجر بکوبیم تو ملاجش و سنگسارش کنیم یا فلان معلم زن از پریود برای دختران بالغ حرف زد و متهم به بی ناموسی و ترویج فسادش کنیم و مفسد فی الارضش بنامیم یا فلان ملا زاده منحرف الزاده ای با دیدن فیلم زندان زنان فلانش بلند شد و فتوا بدیم این فیلم رو جمع کنند " روی واقعیت باز هم چادر بکشیم " فلان دکتر و استاد دانشگاه اومد و حرف 80 میلیون ایرانی رو با صراحت بیان کرد و تف کرد به عقاید کذایی و ساختگی جامعه , محکوم به اعدام شد ... مثل شیخ اشراق که گفت من خدام و نفهمیدن که می گه همه چیز از خداست و من هم وجودم از خداست پس خدام و گرفتنش و اعدامش کردن و 200 سال بعد دوزاریشون افتاد که این بدبخت چی می گفت . هنوز در گیر این هستیم که همایش دین و قرآن برگزار کنیم اما عرضه نداریم یک همایش علمی در زمینه های آی تی و علوم مدرن برگزار کنیم تا سوادمون بالا بره . چرا ؟ چون هنوز 80% مردم ما از این مسائل سر در نمیارن که دنیا تغییر کرده ! هنوز درگیر این هستیم که مرگ بر آمریکا بگیم ادای ننه مرد ها رو برای فلسطینی های بی وجود و پدر سوخته در بیاریم و وقت و سرمایه مردم رو در راه برگزاری راهپیمایی های احمقانه و ساختگی و تصنعی تلف کنیم !! هنوز در گیر این هستیم که تقی به توقی بخوره و فوری قیمت ها رو ببریم بالا و سود کنیم . کدوم کشوری هست که مردمش برای دولت نرخ تعیین می کنه . در گیر این هستیم که ماشین آلات 30 سال قبل ارتش ایران رو بازسازی کنیم و بعد با افتخار هم بگیم که به ناوگان ارتش ایران 30 دستگاه کامیون تانکبر متعلق به 30 سال قبل افزوده شد !! با ساختن یک موشک با تکنولوژی از رده خارج روس ها جار می زنیم که فلان موشک رو ساختیم در حالیکه کم کم لیزر جای گزین این اسباب بازی ها داره می شه و ما تازه تازه رسیدیم به تکنولوژی 50 سال قبل !! نیروگاه اتمی با تکنولوژی باز هم روسهای راهزن می سازیم که چرنوبیل دیگه ای رو رقم بزنیم !!
بازم بگم ؟ حالا هی برام نامه بدین تو خائن به وطنی ! کدوم وطن ؟ وطنی که توش پر از پدر سوخته و دزد و کلاش باشه و حتی پدرت هم سرت رو زیر آب کنه که یه نون خور کمتر داشته باشه و نفع ببره و برای سر قبرش پول جمع کنه , وطن نیست !! این ایران با همین خصوصیات ارزونی خود شما کاسه های داغتر از آش . ما که بودیم چه خیری دیدیم که حالا که نیستیم ببینیم ؟ هیچ وقت دلم براش تنگ نمی شه ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001