فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, January 25, 2003
می شه من یه توضیحی راجع به سبیل بدم ؟ سبیل که چه عرض کنم " 4 بیل "

بابا شما مردها خجالت نمی کشین که سبیل می گذارین یا ریشی به انبوهی جنگل ؟ بیچاره خانم هاتون چه گناهی کردن که با دیدن و تماس با شماها باید کفاره پس بدن ؟ من یکی از کارهای روزانه ام اینه که می شینم به مسائل بغرنج فکر می کنم و اغلب هم جوابی برای اونها پیدا نمی کنم ! نمی دونم آخرین باری که یک صورت سبیلو رو ماچ کردم کی بوده , اما می دونم که تا یک ساعت بعد داشتم خاندان و دودمان و اجدادش رو فحش می دادم و نفرین می کردم . اینو داشته باشین همین جا تا بگم :

عرض شود من هنوز نتونستم درک کنم که این زینب کماندوها و ملا باجی ها که شوهراشون آخوند تشریف دارند چطوری شب به شب به " آغاشون " لب می دن ؟ آخه هر جور نشستم فکر کردم که اون صورتی که یک جای بدون مو درش وجود نداره وقتی با لبهای زن بیچاره تماس پیدا می کنه و باز و بسته و مکیده می شه چه حجم عظیمی از مو وارد دهن طرفین می شه , چه لذتی می تونه داشته باشه و ببره از بوسه ؟ اینجا به 2 نتیجه رسیدم !!
یکی اینکه لابد آخوند مورد نظر قبل از زفاف می ره 3 تیغه می کنه و بعد برای خالی نبودن عریضه ریش مصنوعی می گذاره و شب موقع خواب با سر و صورت صفا داده شده به آغوش یار فرو می ره .....
دوم اینکه احتمالا بعد از هر جلسه هم آغوشی زن بیچاره از بوق سگ تا صبح علی الطلوع باید با موچین و انبر از حلقش ریش و پشم بکشه بیرون ... شما نظری دارین ؟
این فرانسوی ها یک ضرب المثل دارند که ترجمه اش می شه :
بوسه بدون سبیل مثل تخم مرغ بدون نمک می مونه !
لابد این مردمان احمق سرزمین بوسه فراموش کردن که چه موجوداتی مهیبی توی ایران وجود دارند وگرنه حتما این ضرب المثل رو عوض می کردن . چون اگه جونورهایی که توی ایران داریم و بهشون می گن " لرُ " با سبیل ها از بناگوش در رفته و یا آخوندهایی با صورتهایی مثل مزرعه شبدر و یونجه رو می دیدن از بیخ سبیل هاشون رو می زدن و ادعای ریش و پشم نمی کردن !!!
خلاصه اینکه آقایون محترم !! این نشونه مردونگی رو سبز نکنین والاه به چی قسم ؟ مردی که به داشتن ریش و پشم " اون یکی رو نمی گم " خلاصه نمی شه .... آخه آدم تا میاد سر کیف یه ماچ کنه تا یکساعت بعد از اون بوسه باید از تو حلقومش مو در بیاره !!! به خدا خانم ها گناه دارن چقدر شما مردها آزار دارین !؟؟؟؟؟؟؟
این به جهنم !!! بعضی از آغایون شنیدم که ادعاشون می شه زنها از موی تن مردها خوششون میاد مخصوصا از موهای روی شونه هاشون !! و از همون دوران بلوغ که پشت لبشون سبز می شه می رن با داس و کمباین میافتن به جون پشم و پیلی های تنشون تا حسابی پر شت بشه ! پسر خاله کوچیکه منم تا پشت لبش سبز شده هر روز جلو اینه ست و مدام در حال صا دادن کرک هاشه ! هر روزم میاد صورتشو میاره جلو می گه دست بکش ببین زبر شده یا نه !؟ من نمی دونم کدوم زن احمقی اومده گفته به این آغایون محترم که از موکت و نمد متحرک خوشش میاد ؟ اگه اینطور باشه این پسر خاله من که با زیلو و گوریل شدیدا هماهنگی و نسبت داره الان سوپر استار شده ! چون از بس تنش مو داره که وقتی لخت هم می شه کسی نمی فهمه و فکر می کنی لباس مشکی پوشیده !! والا ما نفهمیدیم چرا ایرانی جماعت سلیقه شخصی خودش رو عادت داره عمومیت ببخشه به جمع !!؟
یه خاطره بگم و برم :
وزارت علوم که کار می کردم حراست اونجا دو تا برادر بودن از اون حرب الاهی های اصیل که موقع حرف زدن با زنها نگاهشون به کف زمین می چسبه اما در خفا .... آره !! خلاصه این دوتا چنان ریش انبوه و نامنظمی داشتند که آدم میدیدشون وحشت می کرد موهای سرشون هم فر بود و انبوه مثل ریش هاشون و من هم که دست به مچل کردنم حرف نداره روی این دو تا اسم میرزا کوچک خان و دکتر حشمت رو گذاشته بودم و هر روز صبح اول یاد این دوتا می کردیم و بعد کارو شروع می کردیم و خلاصه با جریان سبیل یاد این دوتا نخاله افتادم ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001