فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, December 25, 2002
هفته قبل تو دفتر کارم نشسته بودم که یکی از همکارها اومد و وقتی مطمئن شد کسی تو اطاق نیست " اراذل حزب الاه " از زیر لباسش یه نامه داد دستم و گفت برات جوک آوردم !! می میری از خنده !!! نامه رو گرفتم و شروع کردم به خوندن اما به جای خندیدن آمپرم داشت می رفت بالا !! نامه از طرف یک زن احمق و کودن و .. نمی دونم واقعا چه لقبی روش بگذارم , نوشته شده بود و بقدری این آدم احمق و بدبخت بود که برای خودم متاسف شدم که چرا اصلا این نامه رو خوندم .... دلم می خواد مزخرفات و طرز فکر احمقانه این زن کودن رو بنویسم براتون تا شما هم بخندین خوشبختانه تو وبلاگستان کسی نمی تونه از آدم شکایت کنه که چرا به حریم خصوصی تجاوز کردی !! لااقل این زنیکه بی وجود اونقدر عقل و شعور و سواد و فرهنگ نداره که پاش به اینترنت برسه . آمین :

من بعنوان یک مسلمان و یک خواهر ایرانی از برخی صحنه هایی که از تلویزیون پخش می شود شرم دارم . واقعا تعجب می کنم از آنهایی که اسم زن را با خود یدک می کشند اما حالتهایی در تلویزیون به خود می گیرند که وقیح است .مدتی در تلویزیون آخرین صحنه های زایمان یک زن و فریادهای زنی که درد زایمان دارد به کرات پخش شد . من که مادر دو فرزند هستم برای اینکه این تصاویر را نبینم اتاق را ترک کردم و آنقدر آن بازیگر را نفرین کردم که حد نداشت . آیا اسلام ناب محمدی همین است ؟از شما دست اندرکاران صدا و سیما تقاضا دارم از اینگونه صحنه ها نشان ندهید بدعت نگذارید و چیزی را که به صلاح جامعه نیست باب نکنید . چرا باید زن اینگونه بازیچه شود ؟ در اکثر فیلم ها وقتی تیتر آخر فیلم می خواهد بیاید روی تصویر درشت زن زوم می کنند و بعد اسامی می آید . شما به بازتاب و عواقب این تصاویر در جامعه در نزد جوانان مجرد بیندیشید وقتی زن را در حالت زایمان با این وضع فجیع فریاد از تلوویزیون تماشا می کند. همین موضوع فردا نقل محفل جوانان دبیرستانی است . خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند . در پناه خدا باشید و از .... خوبتان ممنونم .

یک زمان فکر می کردم لاریجانی بی وجود باعث مزخرف شدن برنامه های تلویزیون شده اما حالا می فهمم که تا وقتی این جماعت احمق و دیوانه وجود دارند حتی اگه رئیس شبکه ان بی سی آمریکا هم بیاد و صدا و سیما رو بدست بگیره باز هم کاری از پیش نمی بره . واقعا جای تعجب داره که زنی بیاد و بگه زمانی که کسی داره زایمان می کنه , چرا باید فریاد بزنه ؟ باید بخنده و کیف کنه !! احتمالا این خانم موقع زایمانشون یا داشتند جوک می گفتند و هر هر می خندیدن یا توی آفتابه جیغ می زدن که کسی صداشون رو نشنوه و ناموسش به باد نره ... وقتی توی تلویزیون ایران زن با مانتو و شلوار و چادر و روسری و .... می ره تو رختخواب و جدا از مرد هم می خوابه با صد کیلو متر فاصله , باز جای شکرش باقیه که صدای جیغ زنی رو هنگام زایمان می شنویم وگرنه مثل همون روسری سر کردن , زن هم باید موقع زایمانش قاه قاه می خندید . این خانم همچین از بازتاب این مسائل حرف می زد که انگار یک زن لخت رو آوردن توی تلویزیون و صحنه های آمیزش اون با شوهرش رو نشون می دن ! انگار جوونهای ما هم اینقدر ندید بدید هستند که بیان و به زنهای بدترکیب سینما و تلویزیون لاریجانی نگاه کنند و از راه بدر بشن و خود ارضائی کنند ! وقتی بچه های راهنمایی و دبستانی می شینن فیلم های پورنو نگاه می کنن و اسم صدها خوانند زن و مرد روز رو از حفظ هستند و حتی یک دقیقه هم کانالهای لاریجانی رو نگاه نمی کنند , اونوقت بیان و با این وجیهه های لاریجانی از راه بدر بشن ؟ والا آدم وقتی به این نسوان لاریجانی نگاه می کنه با اون گریم و پوشش های مسخره و بدترکیب و ناهماهنگ بدتر احساس انزجار و سرد مزاجی بهش دست می ده ! این خانم و فرزندان ذکور خانوادش انگار وضع جنسیشون خیلی اسفناکه که با دیدن یک زن محجبه در تلویزیون افسار گسیخته می شن و .... !! شکر خدا از وقتی که روابط پسرها و دخترها آزاد شده دیگه شاهد حماقتها و کارهای احمقانه پسرها با دخترها نیستیم . متلک گفتن ها یا مچل کردنها خیلی کم شده و احترام متقابل کم کم داره جای خودش رو به روابط پسر و دختر می ده و این برای اینه که چشم و گوش جوونها باز شده و ندید بدید نیستند !
آرزو می کنم روزی نسل این موجودات احمق مثل همین زن از روی زمین پاک بشه و خودم اگه روزی به دنیای سیاست وارد شدم اول از همه تمام آخوند ها رو به صف می کشم و به پای هر کدوم یک وزنه 100 کیلویی می بندم و بعد هم همه رو سوار یک کشتی می کنم و می برم وسط آقیانوس ارام و دونه دونه می اندازمشون توی اقیانوس و بعد هم زنهای چادری رو صادر می کنم به موسسه های تهیه فیلم های پورنو تا از این طریق ارز وارد کشور بشه و مملکت هم آباد بشه و از شر این موجودات خلاص بشیم . . . تعداد این احمق ها خیلی زیاده به نامه بعدی توجه کنید :

با سلام خدمت خانم ..... , ...... زنی هستم 40 ساله و متاهل و دارای 3 فرزند . در خانواده ای متولد شدم که برادر هایم و پدرم معتاد بودند و بعدها با مرد مومنی آشنا شدم و از اون جهنم نجات پیدا کردم و در سایه شوهرم با خدا انس بیشتری پیدا کردم . مشکلی دارم که می خواستم راهنماییم کنید . پسر بزرگم 21 سال دارد و علاقه شدیدی به خانواده پدرش پیدا کرده و از منزل فراری . وقتی پسرم کوچک بود نماز می خواند روزه می گرفت . اما از حدود 3 سال قبل رفتارش بکلی عوض شده و ایمانش سست . آن تعصبی که در مورد روابط خواهرش داشت از بین رفته و حالا در مهمانی ها از خواهرش و دختران دیگر می خواهد با هم برقصند . و دیگر هیچ کدام از اعمال شرعی را به جا نمی اورد . یعنی در عرض 3 سال از یک فرد مومن و درستگار تبدیل شده به فردی کافر و بی حیا . بچه ای که تا صبح شبهای قدر در مسجد بود حالا در مهمانیهای مختلط دوستانش است. تهدید ها و دعواها و اعتراضهای من بی فایده بوده . 2 سال قبل برایش ارگ خریدیم اوایل در منزل می زد و بعدها به بهانه مجالس تولد فامیل می زد و بعد هم در مهمانیها و مجالس ارگ می زند و پول در می آورد. من چگونه می توانم فرزندم را دوباره پاک کنم و به سوی اسلام و خدا برگردانم ؟ ......

من نمی دونم جواب این احمقها رو چی باید داد .. واقعا نمی دونم !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001