فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, December 09, 2002
حسادت بلای جون زنها !!!!!

در جامعه ایران مردها داری قدرت مطلق در خانواده هستند و بگذریم از 1% از مردهای انسانی که طابع نظریات زنها هستند و مردهای دیگه از روی حسادت , لقب زن ذلیل به اونها می دن ! آها حرف حسادت شد !! همین حسادت باعث بدبختی تمام زنهاست !! می گین چطور ؟ الان عرض می کنم :

همین گروه اول برای رسیدن به یک قدرت مطلق و دیکتاتوری محض و نشون دادن برتری و عقب نموندن از جنس ضعیفتر به قول خودشون یعنی " زن " یا همون ضعیفه روش هایی رو بکار می گیرند که در بعضی مواقع باید نسبت به انسان بودن اونها شک کرد و حتی آدم حیفش میاد لقب حیوان روی اونها بگذاره چون خوی وحشی گری حیوانات لااقل برای هم جنس های خودشون دارای احترام هست !
مردها همیشه دوست دارن احساس قدرت کنند و همیشه هم حرف حرف اونها باشه چون , توی محیط کار و اجتماع سراسر حماقت و دنیای زمخت و خشن و بی روح و سرد مردان , اینطور جا افتاده که اگه به زن رو بدی رو سرت می شینه و دیگه نمی تونی حریفش بشی ! در طی سالیان متمادی مردها همیشه از عامل زور و برتری نیروی بدنی و عوامل بازدارنده دیگه خاص مردها , سعی در سرکوب و مطیع کردن زنها داشتند !
برای نمونه جلوگیری از باسواد شدن زنها و جا انداختن این عقیده که سواد به چه درد زن می خورده خودش یکی از همین دسیسه ها بوده !!!! مردهای زیادی رو می بینیم " البته نامردهای زیادی " که وقتی می بینن همسر اونها داره درس می خونه و باسواد می شه و حتی هوش و استعدادش از اونها هم بیشتره سعی می کنند با انواع و اقسام روشها اونها رو دلسرد کنند ! برای نمونه ایجاد جوجه کشی و یا دستورات بنی اسرائیلی و بهانه های پوچ !! وقتی که همه تلاشها به بن بست می رسه و مرد ناکام می مونه از شکست زن , این بار سعی در بکار گیری زور می گیره و وقتی اون هم کارگر نمی افته این بار متوصل به قانون احمقانه آخوندیسم می شه که میاد و می گه حرف حرفه شوهره !! اگه دلش نمی خواد تو درس بخونی نباید بخونی ! می تونه بیاد دانشگاه و بگه من نمی خوام زنم درس بخونه و اونها هم باید اخراجش کنند و می کنند چون قانون می گه ! به همین راحتی !
اینجا بازهم عامل حسادت باعث این کارها شده ! چون مرد می خواد همیشه خودش رو سر تر از زن ببینه و به همین خاطر همیشه سعی می کنه بالاتر از اون باشه و می ترسه و وحشت داره از اینکه روزی زن از اون پیشی بگیره و همیشه مردها اکثرا سعی می کنند که مانع پیشرفت زنها بشن و یکی از علل عقب ماندگی زنها در جامعه ایران همین هست !! کدوم مردی رو دیدیم که سطح سواد و یا داشته هاش در جامعه ایران از زن کمتر باشه و یا در حد و سطح زن باشه ؟ شاید 2% !! بقیه بدون استثناء بر این عقیده هستن که همیشه مرد باید از زن سر تر باشه و من هنوز نمی تونم این رو قبول کنم که چرا ؟
به هر حال می شه خیلی راحت این حرف آخوندها رو بر علیه خودشون بکار گرفت :
بعد از انقلاب اومدن و گفتن : رژیم شاه فقید مردم رو بی سواد نگه می داشت تا با استفاده از جهل اونها بر اونها حکومت کنه !! وقتی انقلاب شد مردها سعی کردن پیشرفت کنند و زنها رو بازهم در همون جهل نگه داشتن با استفاده از قوانین و قدرتی که آخوندیسم به اونها داده بود !! خیلی از مردها از این وحشت دارند که زنهای اونها باسواد بشن و دیگه نتونن از اونها براحتی سوء استفاده کنند گرچه بیشتر زن های ایرانی بقدری تو سری خور و احمق هستن که چه باسواد بشن چه بی سواد همیشه مطیع موجود احمقی بنام مرد هستند و خواهند بود و این ذات مردم این خطه از مشرق زمینه که همیشه بطور ناخودآگاه جدایی انداخته بین دو جنس زن و مرد . همیشه ترس گنگی در ژنهای زنان ایرانی نسبت به مردها بصورت نهفته وجود داره ! بگذریم از اینکه هستند عده ای شیر زن که تونستن براین مشکلات فائق بیان و سری تو سرها در بیارن و اعلام موجودیت کنند ولی هنوز اول راهه و تا رسیدن به باور هنجاری و احتماعی راه درازی داریم !

مورد بعدی کتک زدن زنهاست که اون هم باز از روی حسادت و تعصبات کور ریشه می گیره ! مردها بعنوان موجوداتی با نیروی بدنی برتر از زنها همیشه در هنگام گیرکردن در تنگنا متوصل به این عمل غیر انسانی میشن و با دست بلند کردن روی زن و نشون دادن قدرت خودشون مثل حیوانات وحشی که سعی در مغلوب کردن حریف دارند , سعی در سرکوب زنان دارند ! نمی دونم چطور مردی دلش میاد که بدن نحیف و لطیف زنی رو آماج ضربات وحشیانه خودش قرار بده اونهم کسی رو که روزی می گفته دوستش داره و عاشقش بوده و بیاد اون خواب و خوراک نداشته و حالا که آقا الاغه از رو پل گذشته همه اینها فراموش شدند و تمام اون حرفهای زیبا رو محو شده ...
متاسفانه همیشه دولتها و مراجع مسئول در ایران , به نفع مردها رای دادند و همیشه این زن بوده که موجودی مقصر و کتک خور و مظلوم در تمام موارد ظاهر شده و در نهایت هم با خفت و خواری مجبور به سازش و تسلیم و دم بر نیاوردن در مقابل مرد شده !!
ریاست دادگاههای خانواده با مردهاست . اون مردها همه آخوند هستند . آخوند تئوریش بر پایه وحشی گری و جاهلیت و بربریت بنیان یافته . نظریه آخوندیسم می گه زن یعنی موجود پست و بی ارزش و کنیز . واژه آخوند یعنی وحشی و پست و بی هویت و دد منش و آنارشیسم . آخوند یعنی فرزند شیطان در جلد انسان . و در نهایت وقتی قدرت مطلقه در دست این موجودات پلید باشه نتیجه می شه : رای مثبت به نفع مرد !!
یاد نامه یکی از دوستان افتادم که نوشته بود : مرد ایرانی چه در خارج از ایران باشه چه در داخل ایران باز هم وحشی و پست هست !! و همه این آتیش ها از زیر سر چیزی بنام غیرت بلند می شه ! چیزی که به غلط در ذهن مردهای ایرانی جا افتاده و باعث جنایات و فجایع بسیاری می شه و شده و خواهد شد . متاسفانه مردهای نفهم ایرانی وقتی وارد کشوری بجز ایران می شن با هر زنی آمیزش می کنن به راحتی و آزادانه و حتی با دخترها و یا زنانی هم ازدواج می کنند که دارای روابط متعدد جنسی با مردان بودند و خبری از باکره گی در اونها نیست !! ولی همین مردهای بی وجود وقتی که می خوان زنی رو از بین هم وطن های خودشون انتخاب کنند دنبال آفتاب مهتاب ندیده ها و بی سر و زبون ها و احمق ترین ها و تو سری خور ترین ها و در نهایت باکره می گردن !!!! و همین عده که با قوانین باز و فرهنگ متمدن غرب آشنا شدند بدتر از مردهایی که در ایران زندگی می کنند تعصب نشون می دن و رفتارهای گاه غیر اخلاقی و حیوانی در پیش می گیرند ! طبق آمار دادگستری کل آمار طلاق بین زنها و شوهرهای مقیم خارج از کشور 4 برابر بیشتر از طلاق در داخل کشور هست و علت اون هم همینه !!
این دوست عزیز عقیده داشت که مردهای ایرانی کلا همین جور هستند اما من باید این قسمت رو به این شکل اصلاح کنم که :
این درسته که مردهای ایرانی طابع قوانین آخوندی و جاهلیت و تعصبات و غرور کاذب و هنجارهای بی اصل و ریشه هستند , اما باز هم این ها بر می گرده به شعور و ذات مردها ! هستند مردانی که بسیار انسان و شریف هستند و به حق و حقوق زنها احترام می گذارند و اونها رو بجز در شکل و خصوصیات خاص زنانه از مردها متمایز نمی دونن ! و اگر این عده هم نبودند وای به حال جامعه ایران ...
به قول دوستی هر چیزی که اصالت داره و داری سابقه تاریخیه بدتر از بدتره و در لجن زار غوطه ور ! نگاه به تمام کشورهای دارای اصل و ریشه و تاریخ این رو نشون می ده که تمام اونها در بدبختی و بیچارگی و فلاکت و تعصبات کور و فرهنگهای ابلهانه دست و پا می زنن و هنوز درگیر حل مسائل بچه گانه هستند ... برای نمونه ایران - هند - چین - کشورهای اروپای شرقی و آمریکای لاتین و .... که همه دارای سوابق تاریخی هستند همه و همه درگیر این مسائلند ...
شاید یک روز برسه که همه این تبعیض ها برطرف بشه اما مطمئنا این رو نسل آینده ما در 100 سال آینده شاهد هستند اگر تا اون زمان کشوری بنام ایران باقی مونده باشه ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001