فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, November 27, 2002
تفاوت هیتلر و لاریجانی :

از آخرین مطلبی که درباره لاریجانی بی وجود نوشتم مدام نامه های تهدید آمیز از سازمان صدا و سیما برام میاد و توی اون تحدید به هک و شکایت و این جور چیزها می کنن !! اول از همه خیالشون رو راحت کنم که دست کسی به من نمی رسه چون من در ناکجا آبادم و هر کی پشت سرش رو دید من رو هم می بینه .... دوم اینکه وقتی به لاریجانی می گن دکتر لاریجانی این حرف مطلب داره :
دیدین وقتی توی کوچه و خیابان راه می رین مردم برای مسخره کردن و خندیدن به کسانی که عقل درست و حسابی ندارن و یا دارای مشاغل پستی هستن لقبهای دکتر و مهندس رو روشون می گذارند ؟ مثلا ما یک رفتگری داشتیم که همیشه پدرم بهش می گفت دکتر ! طرف کلی هم کیف می کرد . گاهی هم می آوردش خونه تا حیاط رو تمیز کنه و کمی هم به گلها برسه و همیشه هم با دکتر خطابش میکرد و یکبار که بهش گفتم بابا چرا بهش می گی دکتر ؟ زد زیر خنده و گفت : بزرگ شدی می فهمی ! خوب ! حالا معنی خرفش رو فهمیدم ! حالا اینکه به لاریجانی می گن دکتر بی شباهت به این موضوع تیست و نباید جدی گرفت !!
یکی از نامه هایی که منو خیلی خندوند و کلی اشک ریختم از خنده , اینطور بود :
خواهر مجترم که نمی دونیم کی هستی یا کجا هستی! از نوشتن مطالب خصمانه بر ضد دکتر لاریجانی بپرهیزید وگرنه عواقب آن پای خودتان خواهد بود !!!! بیچاره ای میلش هم درست بود چون اینطور بود : ahmagh@irib.com
نمی دونستیم الاغ هم دکتر می شه ! اما دلیل من برای مخالفت و دشمنی نسبت به این موجود بی وجود و حروم زاده که جزو یکی از آرزوهایی من خفه کردن اون با همین دوتا دستای خودمه اینها هستند :

توی کتاب خاطرات جنگ جهانی دوم مطلبی رو خوندم با این مضمون که نوشته بود در دوران جنگ وقتی ارتش آلمان روسیه رو گرفت بعد از 4 سال در شهر استالین گراد متوقف شد و شکست سختی خورد و نیمی از ارتش آلمان در این نبرد از بین رفت ! این واقعه باعث شد که هیتلر و گوبلز " وزیر تبلیغات " اعلام عزای عمومی کردند و از اون به بعد تا زمانی که آلمان به اشغال متفقین در اومد هیچ کسی حق نداشت مجالس شادی و عروسی به شکل آشکار برپا کنه ! جشنهای خانوادگی هم ممنوع شد و باید کاملا بی سر و صدا انجام می گرفت . زنان از آراستن موهای خود منع شدند و جشنهای مذهبی و استفاده از لباسهای رنگین ممنوع شد . سرگرمیها و سیرکها هم از ادامه کار خود منع شدند . روسری و شالهای سیاه در تمام آلمان متداول شد و در مراسم , اجباری ! هر نوع تظاهر به شادی در حکم مخالفت با دولت و بی احترامی به خون قربانیان آلمان در استالینگراد به شمار می آمد ! موسقی های شاد از رادیو حذف و به جای آن در تمام اوقات شبانه روز رادیو آلمان از اخبار جنگ و شعارهای حرب نازی سخن می گفت و یا در حال پخش موسقی حزن انگیز و یا مارشهای نظامی بود !! اما برعکس آلمان کشورهای آمریکا و انگلیس مخصوصا BBC شروع به افزایش برنامه ها و موسقی شاد کرد .....
در پایان این کتاب نویسنده عنوان کرده بود که علت شکست آلمان در جنگ همین روشی بود که هیتلر و گوبلز در پیش گرفتند و با این کار مدام خاطره فقدان میلیونها سرباز آلمانی رو به چشم مردم آوردند و باعث تضعیف روحیه و افسردگی اونها شدند و همین باعث شکست آلمان در کمتر از یکسال شد...

اگه یادتون باشه وقتی حکومت اسلامی روی کار اومد زنها رو وادار به پوشش و حجاب کردن ! رنگهای تیره بین زنها متداول شد ! جوراب و شلوار و روسری و مانتوی مشکی یا سرمه ای ! آرایش و زیور آلات از بین زنها حذف شد و چادر بعنوان حجاب ملی و رسمی وضع شد! برنامه های شاد و جذاب حذف شدند و بجای اون مدام صحنه های عزا و جنازه های جبهه های جنگ و تبلیغات پوچ و مسخره درباره اسلام پخش شد ! مردم از بازیهای سالم مثل شطرنج و تخته نرد و خیلی چیزهای دیگه منع شدند . مردم از شنیدن موسقی چه سنتی چه غربی منع شدند ! مردم درگیر مسائل مادی شدند !!!! و فکرشون رفت سراغ سیر کردن شکم و یا فرار و در امان موندن از تبعات جنگ ! بعد از چند سال , مردم به این نتیجه رسیدن که همه اینها دروغ بود و پوچ و دیگه بطور آشکارا همه شروع کردن به انجام هر کاری که دوست داشتن بدون هیچ ترسی ! بعضی آزادی هایی رایج شده در این دوره که حتی در زمان شاه فقید هم وجود نداشت !! نمونه اون رواج فساد علنی دختران و مردان در هر گوشه شهر هست که بقدری علنی شده که شده عرف !! در این دوره با دیدن ریا کاری هایی از سوی خیلی از افراد مردم از دین متنفر شدند و بطور کامل گذاشتند کنار همه چیزو ! این امری طبیعی بود ! برای نمونه بیایین فکر کنین مثلا خوشمزه ترین غذایی که دوست دارین چی هست ؟ خوب اگه به شما فقط یکماه این غذا روبدند روز 32 اون غذا رو تو سر آشپز با بشقاب خورد می کنین ! وقتی که 24 سال مدام اومدن و دین رو صبح و شب دادن به خورد ما تنیجه بیزاری از دین بود !! بی حرمتی به دین بود !! وقتی که می خواستی بری توالت باید طبق رساله حضرات بسمه الاه می گفتی ! وقتی که وارد هر جایی می شدی باید چهره حضرات رو می دیدی ! وقتی که هر چیزی می خواستی بنویسی یا بخونی باید کلمات عربی که حتی معنیشون رو نمی فهمیدی رو به زبان میاوردی و ....... ترکیه بدبخت و فلک زده به این علت در حال حاضر از ایران سر تره و مردمش با فرهنگتر و خوشبخترند چون اومد و همه ملاها رو ریخت توی دریا به جای اینکه خلع لباس کنه و حجاب و کلیه مسائل دست و پا گیر آزادی فردی رو ممنوع کرد و این شد که الان ترکیه با وجود داشتن خاکی به وسعت شهرک اکباتان در قاره اروپا , ادعای کشوری اروپایی و عضویت در اون رو داره ! میاد و از روی ایران پرواز می کنه می ره افغانستان کارخانه می زنه اما ایران که همزبانش هستند و هم همسایه مشترک هنوز هیچ استفاده ای نتونسته از این موقعیت بکنه !!

این حکایت جالب بی شباهت به این مرتیکه مزخرف و بی وجود , لاریجانی میمون صفت مرتجع نیست . چرا ؟ چون این " آغا " با در دست گرفتن تلویزیون ایران مدام از صبح تا شب برای ما برنامه های حزن انگیز و احمقانه پخش می کنه ! تمام سریالها درش از مشکلات خانوادگی و طلاق و موضوعات غمگین استفاده شده ! برنامه هایی مثل خط قرمز که مشکلات و حقایق ایران رو بیان می کنن از نظر این بی وجود منحرف کننده شناخته می شه !! تمام برنامه های خارجی تلویزیون که از کشورهای دیگه یا دزدین یا خریدن با سانسورهای مسخره و احمقانه تبدیل شدند به برنامه هایی مزخرف که بینده از دیدن اونها هیچی نمی فهمه ! سریال اوشین رو همه یادتونه ؟ این سریال در کشور ژاپن در سال 1986 تولید شده بود و یک فیلم پورنو بود محصول شبکه Fujiyama ژاپن !! ایران این فیلم رو جوری سانسور کرده بود که خود ژاپنی ها دوباره متقاضی خرید اون بعنوان یک سریال خانوادگی از ایران شدند !! آگهی های اعصاب خورد کن برای بالا بردن درآمد صدا و سیما پخش میشه ! خدا نکنه یک امامی سالروز شهادت و ولادت و ... برسه !! مثلا در همین روزها که می گن شهادت امام علی هست !! از 4 روز قبل تلویزیون شروع کرده به پخش عزا داری و آهنگهای عزا و مارش عزا و نشون دادن گریه و سوگواری و ... !! و از این بدتر !! در خود روزهای قتل , از کله صبح تا بوق سگ فقط غزا داری پخش می شه ! اونهم ساختگی ! یکبار من نشستم ببینم آخه این همه آدم بی وجود که می رن اینجور جاها برای چی می رن ؟ که دیدم درست وقتی دوربین میاد طرف فرد مورد نظر یهو می زنه زیر گریه و چنان فیلمی بازی می کنه که نگو و این صحنه ها در مدت 45 دقیقه که این مراسم ادامه داشت تکرار می شد با افراد گوناگون و بقدری مصنوعی و مسخره بود که آدم خندش می گرفت !!
با تمام این حرفها ما توی تلویزیون از دیدن مسابقات بوکس محروم هستیم چون فقط این مرتیکه الاغ لاریجانی فتوا دادن که بوکس یعنی ترویج خشونت ! از دیدن مسابقات زنان محرومیم اونهم حتی با وجود لاحاف و پتو و چادرهایی که دور خودشون بستن ! کاش لاریجانی مسابقات والیبال و ژیمناستیک زنان رو می دید و یکم چشم و گوشش باز می شد گرچه از کجا معلوم که همین حالا نشسته و رفته تو ZDF و داره برنامه امشب با زنش رو آموزش می بینه ؟! از دیدن نوازندگی هنرمندان موسقی سنتی محرومیم چون این بی وجود برای ما تعیین کرده ! وقتی که تار و گیتار و Drums فروخته می شه و آزاد هست چطور دیدنش از تلویزیون کفره ؟ ظلمی که لاریجانی به مردم ایران کرده هیچ آخوندی نکرده ! چون تنها منبع سرگرمی 80 میلیون ایرانی رو از اونها گرفته !البته من می گم دستش درد نکنه چون بکوری چشمش 1250 تا کانال ماهواره روی سر ایران در حال پخش شبانه روزی هستن ! من یکشب فقط از ساعت 12 تا 3 نشستم و هر یک دقیقه یک کانال گرفتم باز هم 800 کانال باقی مونده بود !!!! اونوقت با این همه برنامه های متنوع وشاد و خلاصه باب طبع هر سلیقه ای کدوم عقل سلیمی پیدا می شه که خودش رو علاف 7 کانال مزخرف ایران کنه ؟ و جالبتر از همه اینکه برنامه های شبکه جام جم از داخل ایران قابل دسترسی نیستند !!!!!
باز هم دلیل می خوایین ؟
در هفته گذشته در جلسه فوق العاده وزارت ارشاد وزیر ارشاد اعلام کرده بود در جمع خبرنگاران که بیش از هفتاد درصد کاستهای موسقی و یا فیلمهایی که مجوز می گیرند از وزارت ارشاد در صدا و سیما پخش نمی شوند . اون لحظه این سوال برام پیش اومد که آیا هیچ مرجع بالاتر از صدا و سیما وجود نداره که خودش به خودش مجوز برای انجام هر کاری رو می ده جوری که حتی رهبر هم قادر به تغییر رویه صدا و سیما نیست ؟؟؟؟
باز هم به کوری چشم لاریجانی بی وجود تعداد شبکه های رادیویی و تلویزیونی ایرانی در خارج از کشور به حدود 30 شبکه رسیده و هر کدون از اونها هم پخش برنامه های خودشون رو از 30 دقیقه به 60 تا 120 دقیقه در روز رسوندن و اغلب هم شبانه روزی شدند و مدام هم بر تعدادشون اقزوده می شه !! و این می دونین چی رو می رسونه ؟ داشتن 80 میلیون مخاطب و بینند و شنونده در ایران ....... دست و پنجه لارجانی درد نکنه که این همه مخاطب برای شبکه های اونور آب و دور از این مرز و بوم ایجاد کرده ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001